Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Fiat Cinquecento 0.9 i.e. S Suite

  1. #1
    Awatar Lago
    Dołączył
    02/2015
    Skąd
    Niemcy
    Posty
    28
    Auto
    Honda Accord CB3

    Domyślnie Fiat Cinquecento 0.9 i.e. S Suite

    Witam. Na dojazdy do mojej nowej pracy kupiłem sobie ponad miesiąc temu cieniaska 0.9 i.e. S Suite. Głównie ze względu na koszty eksploatacji i ocynkowane blachy. Do tej pory zrobiłem nim ok. 1500km i muszę przyznać ze jestem z niego bardzo zadowolony. Właściwie chciałem wersje Sporting ale w tej okolicy ciężko dostać coś dobrego.
    Co do samego auta...
    -kupiony z trzeciej reki
    -obecny przebieg: 70500km
    -zero rdzy
    -żadnych wycieków, wszystko suche
    -zawieszenie dobre
    -opony wielosezonowe ok
    -lewy błotnik na parkingu oberwał(poprzedni właściciel)
    -liczne ale drobne ślady eksploatacji na zewnątrz jak i wewnątrz
    -dobre wyposażenie jak na Cinquecento
    -olej był regularnie wymieniany co roku
    -silnik dobrze chodzi, mało pali, tylko zawory stukają
    -układ wydechowy jak nowy

    Wyposażenie:
    -centralny zamek
    -klimatyzacja
    -elektrycznie sterowane szyby
    -tylne szyby uchylane i przyciemniane
    -radio
    -felgi aluminiowe 13'
    -kierownica Abarth ale zużyta


    Spalanie do tej pory tak średnio 5-5,5l/100km w cyklu mieszanym. Ok. 30% po mieście, reszta drogi pozamiejskie.

    Do tej pory wymieniłem olej(Shell 15w40), filtr oleju, świece zapłonowe, filtr powietrza i tylna wycieraczkę.
    Jeszcze muszę wymienić gumę na półosi i wyregulować luzy zaworowe.

    http://postimage.org/image/pqffg8wp9/
    http://postimage.org/image/dptzfipal/
    http://postimage.org/image/9hz76rnv1/

  2. #2
    Awatar NovemberYankee
    Dołączył
    01/2016
    Skąd
    Pyrlandia
    Posty
    116
    Auto
    VW Passat B8 2.0 TDI HL '17 / Ford Mustang 3.7 V6 '16

    Domyślnie

    Jakaś ekologiczna edycja jak naklejkę Euro 4 dostał?

    A tak zupełnie serio, przyjemne autko, trochę już gatunek wymierający więc miło widzieć tak ładny egzemplarz

  3. #3
    Awatar hondacbr11
    Dołączył
    03/2010
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Posty
    2,183
    Auto
    Laguna II GrandTour 2.0 16v Turbo

    Domyślnie

    Ale fajna fura jak na cintka

    A jak się kompressor załączy to nie muli za bardzo ??

  4. #4
    Awatar maxior
    Dołączył
    11/2011
    Skąd
    WAF
    Posty
    441
    Auto
    2x Range Rover Classic V8 + jakies zwykle

    Domyślnie

    Fajny Fiacik ! Da rade to w miare sprawnie 100km/h jechac?

    Jakaś ekologiczna edycja jak naklejkę Euro 4 dostał?
    Kazda benzyna ma Euro 4 (prawie)

  5. #5

    Domyślnie

    Fajna wersja, nawet nie wiedziałem że takie bajery montowali w cinkusiach

  6. #6

    Domyślnie

    Każda benzyna z katalizatorem trójdrożnym, więc po 01.01.1993r.

    Kompleksowe inspekcje samochodów używanych na terenie województwa małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego. Historia serwisowa wszystkich marek. Zapraszam do kontaktu: [email protected]

  7. #7

    Domyślnie

    Hejka.

    Bardzo fajny wozik.Kuzyn miał. Pamiętam wyprawy na ryby, oj działo się.
    Sam mam chrapkę na takiego w różowym kolorze. Tylko ciężko namówić kolegę na odsprzedaż.

    Pozdrawiam
    Ma być szpan, ma być luz, ma być bardzo fajny wóz!

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •