Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 14 z 16 PierwszyPierwszy 12345678910111213141516 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 152

Wątek: VIII (?) zlot autoGALERII 2017

  1. #131
    Redaktor naczelny Awatar MCL
    Dołączył
    04/2010
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    555,909
    Auto
    Renault Clio IV 1.2 75 KM, BMW E60 525d

    Domyślnie

    Panowie, dzięki za obecność i przemiły dzień. Dla tych, którzy chcą powspominać dzisiejszy dzień:

    http://autogaleria.pl/nowosci/wydarz...52017-galeria/
    #drivetastefully

  2. #132
    Awatar zychu
    Dołączył
    09/2006
    Skąd
    z Łomianek
    Posty
    3,776
    Auto
    Renault Scenic III ph.III

    Domyślnie

    Ja tez sie ciesze, ze mimo drobnych przeszkod po drodze udalo sie przybyc tym, ktorzy byli

    Ja foty od siebie wrzuce na przestrzeni przyszlego tygodnia.

    @Robak: Infiniti jest w deche!

  3. #133
    VIP Awatar Robak
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Whitestok-east
    Posty
    7,576
    Auto
    Infiniti M35h

    Domyślnie

    Dzięki. PT też ma klimat. Pasujecie do siebie
    Również dziękuję wszystkim za fajne spotkanie. Warto było. C&C wypaliło, świetne auta, dobry klimat i otoczenie. Dobrze było odświeżyć stare znajomości i poznać osobiście chłopaków których widziałem pierwszy raz. Gwoździem imprezy wg mnie było Camaro pierwszej generacji. Taki cukiereczek że miałem ochotę go zjeść. Tylko dla tego auta warto było gonić furmankę po tych remontach. Tak poza tym to w końcu konkretnie przegoniłem furmankę z czego też jestem rad.

  4. #134
    redaktor autoGALERII Awatar Seth
    Dołączył
    04/2004
    Skąd
    Wawa: WI, WN
    Posty
    18,283
    Auto
    406 '00, Corvette '89

    Domyślnie

    Dzięki za miłe spotkanie. Impreza się udała.

    A Infiniti faktycznie mega
    Jest: Peugeot 406 1.8 '00 aka Kwietnik, b.o.b.vette Convertible '88
    Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14, Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17,

  5. #135
    Awatar zychu
    Dołączył
    09/2006
    Skąd
    z Łomianek
    Posty
    3,776
    Auto
    Renault Scenic III ph.III

    Domyślnie

    Fotki ode mnie beda w tygodniu 🎅

    Wysłane z maszyny do pisania postów.

  6. #136
    Awatar maxior
    Dołączył
    11/2011
    Skąd
    WAF
    Posty
    441
    Auto
    2x Range Rover Classic V8 + jakies zwykle

    Domyślnie

    mi niestety nie bylo po drodze do Warszawy tym razem, czy planowane jest spotkanie w terminie wakacyjnym?

  7. #137
    Awatar zychu
    Dołączył
    09/2006
    Skąd
    z Łomianek
    Posty
    3,776
    Auto
    Renault Scenic III ph.III

    Domyślnie

    To zalezy od zapracowanej redakcji :-P

    Wysłane z maszyny do pisania postów.

  8. #138
    Awatar manager
    Dołączył
    09/2009
    Skąd
    gdzieś w centrum
    Posty
    963
    Auto
    Fiesta/Rifter/reszta na sprzedaż

    Domyślnie

    Zgadzam się z Robakiem, Camaro nie musiało udowadniać niczego salwą z wydechu, wygrało samym pojawieniem się. Cudo.

    Również dziękuję i liczę na częstsze eventy

  9. #139
    Awatar zychu
    Dołączył
    09/2006
    Skąd
    z Łomianek
    Posty
    3,776
    Auto
    Renault Scenic III ph.III

    Domyślnie

    A Chevelle Ss 396 nie spodobalo sie Wam? ;b

    Wysłane z maszyny do pisania postów.

  10. #140
    redaktor autoGALERII Awatar Seth
    Dołączył
    04/2004
    Skąd
    Wawa: WI, WN
    Posty
    18,283
    Auto
    406 '00, Corvette '89

    Domyślnie

    Podobało. Ja jestem lekko w kierunku "team chevelle"
    Jest: Peugeot 406 1.8 '00 aka Kwietnik, b.o.b.vette Convertible '88
    Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14, Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17,

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •