o, to dobry pomysł. Ja w Stilo wymieniłem na skórzaną, ale bez guzików, i trochę potem tego żałowałemNie kombinuj tylko szarpnij się od razu na skórzaną z guzikami, wisi tego trochę na allegro
Jest: Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17
Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14
Nasłuchujesz pasek rozrządu ? Możesz zdradzić ten unikalny sposób ? Bo z tego co wiem, jak będzie słychać pasek to przeważnie nie trzeba go już zmieniać. Po 6-7 latach napęd rozrządu trzeba zmienić.
Kompleksowe inspekcje samochodów używanych na terenie województwa małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego. Historia serwisowa wszystkich marek. Zapraszam do kontaktu: ppitek@tlen.pl
Szkoda, że tablice zamazane...
Były:
(1.) Fiat 126 elx (NGI 9F82) 00', (2.) Fiat Uno 0.9 + LPG (NGI C858 ) 07', (3.) Opel Astra G Caravan 1.6 + LPG (NGI 04777) 99' , (4.) Fiat Panda 1.1 + LPG (NGI 4L32) 07' , (5.) Fiat Grande Punto 1.4 8v + LPG (N0 SORRY) 08', (6.) Honda Accord 2.0 benzyna (NO 9999C) 09', (7.) Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo Benzina MA 170 TCT + LPG (N0 DAWAJ) 12'
Jest: Honda PCX 0.125 (NOL 1W22)
Piorunami kulistymi
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Normalnie. Tutaj masz zastosowaną cewkę jednobiegunową indywidualną. Przy takim rozwiązaniu mozna sterować katem wyprzedzenia zapłonu na każdym cylindrze z osobna. Nie ma tutaj połączenia uzwojenia wtórnego z pierwotnym. Ty mówisz o innym, starym rozwiązaniu przy pomocy cewki jednobiegunowej z użyciem rozdzielacza zapłonu lub cewce dwubiegunowej gdzie przewody wysokiego napięcia rzeczywiście występują. W wersji 75KM było stare rozwiązanie, w tej jest już nowożytnie. W innych samochodach rozwiązanie klepane od bardzo dawna.
Kompleksowe inspekcje samochodów używanych na terenie województwa małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego. Historia serwisowa wszystkich marek. Zapraszam do kontaktu: ppitek@tlen.pl
Były:
(1.) Fiat 126 elx (NGI 9F82) 00', (2.) Fiat Uno 0.9 + LPG (NGI C858 ) 07', (3.) Opel Astra G Caravan 1.6 + LPG (NGI 04777) 99' , (4.) Fiat Panda 1.1 + LPG (NGI 4L32) 07' , (5.) Fiat Grande Punto 1.4 8v + LPG (N0 SORRY) 08', (6.) Honda Accord 2.0 benzyna (NO 9999C) 09', (7.) Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo Benzina MA 170 TCT + LPG (N0 DAWAJ) 12'
Jest: Honda PCX 0.125 (NOL 1W22)
A nie blutaczem?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tylko myk polega na tym, że prócz kierownicy trzeba jeszcze kupić odpowiedni kabel i prawdopodobnie wymienić jakiś moduł pod kierownicą, jeszcze nie sprawdzałem numerów, więc piszę prawdopodobnie. Aaaa, i jeśli dobrze zapamiętałem, że trzeba też uruchomić w komputerze tę opcję - a to zrobi ASO albo ktoś z kablem, laptopem i programem. Ja nawet nie wiem gdzie taki program zdobyć, a co dopiero tam poklikać![]()
Ale generalnie rozważę, kasa niewiele większa, a przyjemności ile daje![]()
DziękiJak się ogarnę z rozrządem i gazem to będzie radio etc
Jazdę próbną zrobiliśmy w 4 osoby, wcale nie szczupłe, było co najmniej wystarczającoMnie odpowiada.
3 litery, 5 cyfr, nic szczególnego, nie mam ciekawego numeru, poza 7, o którą prosiłem, bo jestem przesądny
Dziękuję za szczegółowe wyjaśnienie tematu.
Orientuje się ktoś z Was czy do mojej Fabii podejdzie radio Swing z wersji po liftingu? Czy to zadziała p&p z komputerem pokładowym i seryjnymi czujnikami parkowania? Bo wiem, że radio Dance, które było fabryczne montowane w przedliftach, to zadziała bez problemu, ale mam wątpliwości czy nowsze radio też tak samo zadziała. Wygląda zdecydowanie lepiej, a kosztuje niewiele więcej.
Jeszcze się zastanawiam nad opcją pod tytułem AliExpress: KLIK 1 lub KLIK 2 lub jeszcze coś innego poniżej 200 dolarów. Co o tym myślicie?
Mnie zależy, żeby dało się podłączyć pendrive.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez QbaKuba ; 27-02-2017 o 21:44