Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 6 z 15 PierwszyPierwszy 123456789101112131415 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 143

Wątek: 2019 Toyota Corolla/Auris | NEWS

  1. #51
    Awatar Arrival
    Dołączył
    07/2012
    Skąd
    Rzeszów
    Posty
    222
    Auto
    Kia Proceed 1.4 T-GDi 7DCT

    Domyślnie

    Zgadzam się z chłopakami . Pamiętajcie, że na forach gadu gadu, a w takich miejscach jak to nie siedzi pewnie nawet 1% nabywców nowych samochodów. Akurat większość znajomych i rodziny jeździ rozsądnymi nówkami i co roku widzę kilka nowych zakupów i mam okazję obserwować proces zakupowy. Coś takiego jak silnik zazwyczaj wybierany jest na końcu i mało kto zwraca na to realną uwagę. Byle cena była w budżecie.

  2. #52

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez franek-b Zobacz posta
    Na tym forum panuje fetysz mocy. Tylko, że ludzie nie jeżdżą mocnymi autami, średnia dla Europy to ok. 120 KM, więc 115 KM jest OK. Zresztą jeśli vw passat czy superb w podstawowym dieslu ma 120 KM i to jest wiekszość sprzedaży, to dlaczego corolla nie może mieć 115? i tak się będzie najlepiej sprzedawała w PL, na zachodzie pewnie mała hybryda.

    Wg mnie wygląda rewelacyjnie, czysta, klasyczna linia, środek też nowocześnie oszczędny. Czekam na więcej szczegółów, jeśli wymiarowo faktycznie jest jak ave, to może moja wysłużona t27 będzie miała następcę hybrdowego. Ciekawe czy ten silnik wsadzą do nowej rav4?
    Superb ze 120 konnym dieslem to większość sprzedaży? Skąd ten absurdalny pomysł? Najpopularniejszy diesel w Superbie ma 190 koni (dopłata z wersji 150 km wynosi około 3000 zł więc jak klient decyduje się na diesla to raczej 190 km). Wersji 120 km nie spotyka się poza firmami taksówkarskimi.

    Nie panuje tutaj żaden "fetysz mocy". Kto używa samochodu do innych celów niż wyjazd do biedronki ma świadomość tego jak się mają osiągi do bezpieczeństwa. A to jest samochód rodzinny a nie miejski więc powinien mieć zapas mocy. Pewnie wersja 115 km będzie się najlepiej sprzedawać w PL bo jak słusznie tu zauważono brak jest optymalnej wersji 140-150 km.

  3. #53
    Awatar Rok z Bagien
    Dołączył
    02/2010
    Skąd
    Posty
    340
    Auto
    Mitsubishi ASX 1.6 Pb

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Seth Zobacz posta
    W kompakcie, zwłaszcza kombi te 130-150 KM z odpowiednim momentem obrotowym to w tym momencie optimum do bezpiecznej jazdy. Zwłaszcza w Polsce, gdzie jeszcze sporo jest dróg, na których wyprzedzanie wymaga dynamiki.
    Sorry za bezpośredniość, ale większej głupoty dawno nie słyszałem.
    Dasz wiarę, że po prostu bezpieczniej jest nie wyprzedzać na pałę i spokojnie dojechać na miejsce?


    Cytat Zamieszczone przez misiek.gosu Zobacz posta
    Zgadzam się z franek-b. Nie każdy potrzebuje dużej mocy i obawiam się, że "nie każdy" w tym przypadku = większość. Tym bardziej w Toyocie, która jest raczej typowym sprzętem AGD wśród samochodów, czyli ma działać i przewozić z punktu A do B. 130-150KM w kompakcie? Rzadkość, obstawiam że większość wyjeżdża w okolicach z silnikami w okolicach ~120KM. Powód jest prosty... W mieście jest to kompletnie wystarczające, na autostradzie to bez znaczenia, a na krajówkach nie każdy gna jak porąbany i wyprzedza wszystko co się da.
    Otóż to.
    Rozmawiamy o Aurisie, helloooo, a nie o Type-R !!!

    Cytat Zamieszczone przez mecekbomba Zobacz posta
    Kto używa samochodu do innych celów niż wyjazd do biedronki ma świadomość tego jak się mają osiągi do bezpieczeństwa.
    No a jak się mają? Im większa moc, tym bezpieczniej? OMG.....nie odpowiadaj.....

  4. #54
    Awatar norek
    Dołączył
    08/2010
    Skąd
    NBA
    Posty
    958
    Auto
    kia cee'd

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Seth Zobacz posta

    W kompakcie, zwłaszcza kombi te 130-150 KM z odpowiednim momentem obrotowym to w tym momencie optimum do bezpiecznej jazdy. Zwłaszcza w Polsce, gdzie jeszcze sporo jest dróg, na których wyprzedzanie wymaga dynamiki.
    W Polsce jest sporo dróg, na których wyprzedzanie nie ma sensu albo nie ma kogo wyprzedzać. Nie wiem czy forumowiczom wiadomo, że większość polskich dróg to powiatówki, drogi wojewódzkie a nie autostrady. Zejdźcie na ziemię

  5. #55
    redaktor autoGALERII Awatar Seth
    Dołączył
    04/2004
    Skąd
    Wawa: WI, WN, WPI
    Posty
    17,292
    Auto
    A4 2.0 TFSI Q

    Domyślnie

    Dasz wiarę, że po prostu bezpieczniej jest nie wyprzedzać na pałę i spokojnie dojechać na miejsce?
    A dasz wiarę, że im szybciej wyprzedzisz, tym lepiej. Nawet jak nie robisz tego na pałę?
    Nie wiem czy forumowiczom wiadomo, że większość polskich dróg to powiatówki, drogi wojewódzkie a nie autostrady. Zejdźcie na ziemię
    A co ma jedno do drugiego. Właśnie o tym mówimy, że nie autostrady, na których mniejszy silnik, poza wątpliwym komfortem akustycznym (z tym różnie bywa) i ekonomicznym (większość małych silników jednak tu nie daje rady), nie ma powoduje aż takiego dyskomfortu, bo można zapiąć tempomat/zaprzeć się o pedał gazu i po prostu turlać się te 120-140 km/h, wyprzedzając z rzadka/zwolnić do 90 i jechać za tirem
    Jest: Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17
    Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14

  6. #56
    Awatar norek
    Dołączył
    08/2010
    Skąd
    NBA
    Posty
    958
    Auto
    kia cee'd

    Domyślnie

    No cóż Ty mieszkasz w Polsce A a ja D więc inne drogi oglądamy ale to Ty o nich wspomniałeś.
    Natomiast co do wspomnianego wyżej Superba to na 4280 sprzedanych w pierwszym półroczu ok 3500 na REGON. Król służbówek od starosty zaczynając.

  7. #57

    Dołączył
    10/2012
    Skąd
    Rzeszów
    Posty
    370
    Auto
    Kia Rio, Honda Accord

    Domyślnie

    Tak szczerze jest sporo takich dróg na których wyprzedzanie jest kompletnie bez sensu. Takie gonienie i wyprzedzanie praktycznie w ogóle nie przekłada się na szybszy przejazd trasy, a znacząco podnosi poziom stresu, spalania itd. Na codzień robię duże przebiegi autem 75 konny i naprawdę rzadko kiedy narzekam na brak mocy. Nie sądziłem ,że kiedykolwiek coś takiego napisze

    Nie zmienia to faktu , że imo w klasie C 130-150km to takie rozsądne jest. Jeździłem nowym Megane dci130 i naprawdę spoko się to odpychało.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  8. #58
    Awatar norek
    Dołączył
    08/2010
    Skąd
    NBA
    Posty
    958
    Auto
    kia cee'd

    Domyślnie

    Droga krajowa 51 trasa ok 50 km jadąc zgodnie z przepisami auto 70 KM i !30 KM różnica w czasie przejazdu żadna. Łamiąc przepisy trochę ponad pięć minut można zarobić ale tym słabszym też.

  9. #59
    redaktor autoGALERII Awatar Seth
    Dołączył
    04/2004
    Skąd
    Wawa: WI, WN, WPI
    Posty
    17,292
    Auto
    A4 2.0 TFSI Q

    Domyślnie

    No cóż Ty mieszkasz w Polsce A a ja D więc inne drogi oglądamy ale to Ty o nich wspomniałeś.
    No tak, bo jak wiadomo, nie ruszam się poza Warszawę... gdzie akurat faktem jest, żę więcej niż 60 KM to czasem jest i nadto, bo i tak stoję w korku, albo jadę obwodnicą.
    wiadomo, nie zawsze jest gdzie wyprzedzać, nie zawsze ma to sens, ale moim zdaniem, im szybciej wykonujesz taki manewr, tym bezpieczniej.
    Jest: Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17
    Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14

  10. #60
    Awatar norek
    Dołączył
    08/2010
    Skąd
    NBA
    Posty
    958
    Auto
    kia cee'd

    Domyślnie

    Chyba taka jest zasada żeby manewr wyprzedzania trwał jak najkrócej, myślę o drodze jedno jezdniowej bo na dwupasmówce to zmartwienie tych z tyłu

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •