Przekładanie pasów za plecy po prostu.
W artykule bylo napisane ze biegli stwierdzili ze wszystkie dzieci byly zapiete tylko niestety konstrukcja fotelikow pozwalala na nieprawidlowe zapiecie ich.
Przekładanie pasów za plecy po prostu.
Ja wiem co jest w artykule. Wiem też co mówili w Domu Volvo![]()
Jest: Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17
Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14
Rozumiem. Zwróć jednak szczególną uwagę na to, jak mało miejsca na nogi jest dla pasażerów trzeciego rzędu siedzień w smaxie. Jeśli dzieci tam Ci wejdą, OK, ale też dzieci szybko rosnąW galaxy jest tego miejsca dużo więcej, a nadwozie kształtem tylko trochę bardziej przypomina busa. Najlepiej przymierzyć się do obydwu aut.
Volvo finalnie sobie ten wrak odkupiło, bo był nawet na otomoto, nikt zgody wyrażać nie musiał. Z dziećmi było jak Seth napisał. Zawinił tutaj czynnik ludzki. Ciekawsze jest to: http://amazon.cartests.net/2018/06/1...wa-ciezarowka/
Kompleksowe inspekcje samochodów używanych na terenie województwa małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego. Historia serwisowa wszystkich marek. Zapraszam do kontaktu: ppitek@tlen.pl
Z ciezarowka byl tzw small overlap czyli zupelnie inny charakter zderzenia. Poza tym uderzyl w nowoczesny ciagnik z odpowiednio skonstruowanym przodem gdzie wlasnie sa specjalne struktury pochlaniajace energie.
Nie zmienia to faktu ze volvo jest mocne ale jak widac w niesprzyjajacych warunkach nawet to nie pomoze.
Wniosek taki ze lepiej stosowac klasyczne foteliki bo sa lepiej skostruowane i warto miec lusterko do obserwacji dzieci - takie cos jest standardem w vanach. Sam co mniej wiecej minure dwie rzucam okiem czy siedza dobrze.
- - - Aktualizacja - - - -
Poza tym w fordzie tez byla trojka dzieci w fotelikach i tam czynnik ludzki nie zawiodl. Mozliwe ze rodzice z volvo zlekcewazyli poprawnosc zapinania pasow uwazajac ze ze maja super bezpieczne auto.
Przecież SO jest dużo bardziej wymagający dla konstrukcji.
Kompleksowe inspekcje samochodów używanych na terenie województwa małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego. Historia serwisowa wszystkich marek. Zapraszam do kontaktu: ppitek@tlen.pl
Z tira jedyny ratunek to zeslizgniecie sie. Gdyby poszedl centralnie albo na polowe to by byla miazga totalna.