Przestrzeliłeś o 4 tys.![]()
Przestrzeliłeś o 4 tys.![]()
Jest: b.o.b.vette Convertible '88
Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14, Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17, Peugeot 406 1.8 '00
To chyba podnieśli ostatnio ceny.
Ta sama stajnia - Megane 140KM Limited 76 tys. Chociaż w tym przypadku wg mnie nie ma sensu iść w wersję 140KM bo 115KM to ten sam silnik, który moc osiąga już przy 4500 obr./min.
Ale goólnie Clio jest drogie, co wpisuje się w trend drogich małych aut. Na pewno nie jest konkurencyjne pod tym względem.
chyba przesadzacie, mi jeśli chodzi o wyposażenie wystarczy ZEN (klima, full led, android auto), z silnikiem 100 km za 56000 przed rabatem to niezła cena. Polo, Ibiza, Fiesta, Corsa, o 208 nawet nie wspominając, dużo droższe. Fabia nie ma silnika mocniejszego niż 95 km. Jedynie Rio jest zdecydowanie tańsze
silnik 100 km slaby ale i tak nic lepszego nie ma a i u konkurencji dużo lepiej nie jest. Jak za rok nie okaże się że jest to kolejny debiut w stylu Renault (patrz Talisman) to jak dla mnie najlepszy wybór w tej klasie. Znowu potwierdza się że jak Renault to wyłącznie w klasie B.
Captur to crossover i do tego urośnie, możesz śmiało doliczyć 10-15 koła do ceny Clio.
Wiadomo ale nie może wyjść z ceną poza obecne trendy w konkurencjiTym bardziej że prezentuje się bardzo dobrze.
Trendy obecnie są takie że ceny startują od 65-70 tys. zł i bardzo szybko zbliżają się do stówki...
Jak mam się bawić we wróżkę zębuszkę to obstawiam, że nowy Captur w sensownej wersji Intens z motorem 130KM czyli takim minimum do tego auta będzie kosztować 90k.