To jest akurat zawsze. Najpierw trafia do topowych samochodów, potem spada "niżej"Nad technologią nie ma co się rozpływać bo przy dzisiejszym tempie rozwoju, za niedługo będzie to dostępne w kompakcie.
Pewnie świetny, ale gdyby nie grill z przodu i znaczki Mercedesa to mogłaby być każda inna marka. Wygląda jak samochód z gry, który ktoś próbował upodobnić do Mercedesa nie mając licencji. Szkoda, że powolutku marki tracą swoją tożsamość co by ich wyróżniało. Jeśli BMW powiększa karykaturalnie grill aby ktoś rozpoznał, że to BMW to widać, że rozwój idzie w złym kierunku. Nad technologią nie ma co się rozpływać bo przy dzisiejszym tempie rozwoju, za niedługo będzie to dostępne w kompakcie. Co mi się jeszcze nie podoba to ta wnęka za głównymi zegarami, wygląda okropnie. Ten centralny ekran lepiej jednak zrobili w Audi, tutaj projektanci wyraźnie wzorowali się na Tesli. No i szkoda, że nie będzie już coupe i cabrio oraz V12.Oznacza to, że W222 można być dla wielu ostatnią wartą uwagi S-Klasą, bo o ile wygląd można przeboleć (na premierę W222 też ludzie narzekali) to pewne braki w ofercie nie da się zastąpić. V8 w hybrydzie to nie zastąpi nigdy V12.
To jest akurat zawsze. Najpierw trafia do topowych samochodów, potem spada "niżej"Nad technologią nie ma co się rozpływać bo przy dzisiejszym tempie rozwoju, za niedługo będzie to dostępne w kompakcie.
Jest: Peugeot 406 1.8 '00 aka Kwietnik, b.o.b.vette Convertible '88
Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14, Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17,
Serio nie kapujesz o co mi chodzi? Po prostu o wiele szybciej niż kiedyś. Dekadę temu jak coś nowego wymyślili to zanim trafiło do aut popularnych musiało trochę przepłynąć wody w Wiśle.
Na przykład? Co takiego trafiło w 2010 roku do klasy luksusowej, co po długim czasie dopiero trafiło "pod strzechy"?
Jest: Peugeot 406 1.8 '00 aka Kwietnik, b.o.b.vette Convertible '88
Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14, Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17,
Nie widzę sensu ciągnięcia tematu, po prostu to ogólny fakt, wujek google jest powszechny jak ktoś się chcę zagłębić w ten temat.
Skoro używasz jakiegoś argumentu, to warto byłoby mieć coś na poparcie tego. Wszystko dość szybko trafia do zwykłych samochodów. Akurat w 2010 zadebiutowało poprzednie Audi A8, więc samochód z najwyższego segmentu. Co miał takiego, co np. do A4 trafiło po długim czasie?
Jest: Peugeot 406 1.8 '00 aka Kwietnik, b.o.b.vette Convertible '88
Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14, Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17,
No jak to co. Przecież Szakal nie będzie za Ciebie w googlu szukał.![]()
![]()
![]()
No właśniegoogle jest dostępny powszechnie. Można sprawdzić
Swoją drogą, nie wiemy, ile to jest
Dwa lata? Pięć? Czy w ogóle jeszcze płynie?musiało trochę przepłynąć wody w Wiśle.![]()
Jest: Peugeot 406 1.8 '00 aka Kwietnik, b.o.b.vette Convertible '88
Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14, Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17,
Z takich systemów, które po dosyć długim czasie trafiły do pospolitych aut, do głowy przychodzi mi adaptacyjny tempomat Stop&Go. W Mercedesie Distronic zadebiutował w 2005 roku. Do kompaktów trafił w 2012/13 (?) jak wszedł Golf VII? Chyba, że jakieś inne pospolite auto miało ten wynalazek wcześniej? 7 lat, dużo, czy mało? No właśnie, jakaś skala by się przydała.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Dociąganie drzwi, które debiutowało z tego co pamiętam w W140, nadal nie trafiło do klasy kompaktowej![]()