Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Wątek: I Zlot aG (26.08.06) Kazimierz - wrażenia i zdjęcia

  1. #1

    Domyślnie I Zlot aG (26.08.06) Kazimierz - wrażenia i zdjęcia

    Wybrane fotki z pierwszego zlotu autoGALERII:



    Autor zdjęć:

    Zapnij pasy, ta chwila może wiele zmienić! | http://www.autogaleria.pl

  2. #2
    Awatar jaromir
    Dołączył
    03/2006
    Skąd
    Gdańsk - GD
    Posty
    562
    Auto
    Jeżdżę różnie...

    Domyślnie

    Fiu, fiu fiu. Czekam na więcej fotek, wrażenia zlotowiczów no i jeszcze krótki opis kto jest kim na zdjęciach bo warto by poznać forumowiczów.

  3. #3
    Awatar Golden Boy
    Dołączył
    12/2005
    Skąd
    Białystok
    Posty
    645

    Domyślnie

    Fajne fotki, a teraz pisać kto jest kto .
    The Hate U Gave Lil Infants Fu#ks Everybody
    _________________
    Katalog supercarów ostatnich lat serdecznie zapraszam - dział Kompendium

  4. #4
    Moderator Awatar Emenems
    Dołączył
    07/2004
    Skąd
    Turek (PTU)
    Posty
    8,061
    Auto
    1. Fiat Punto 1.2 16V 2000r

    Domyślnie

    Właśnie przed chwileczką wróciłem A fotki od Przemka już są. Moje wrzuce jutro....yyyy...dzisiaj rano. Fotorelacja ze spotkania jest dość obszerna.
    Aha Ja to ten cały na biało z długopisem w kieszeni
    Specjalista d/s sprzedaży części Opel, Chevrolet (Powoli uczę się francuskiego)

  5. #5
    redaktor autoGALERII Awatar Seth
    Dołączył
    04/2004
    Skąd
    Wawa: WI, WN, WPI
    Posty
    17,464
    Auto
    A4 2.0 TFSI Q

    Domyślnie

    ano ano, co to za relacja bez opisów co gdzie i jak
    Jest: Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17
    Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14

  6. #6

    Dołączył
    10/2004
    Skąd
    *
    Posty
    7,533
    Auto
    *

    Domyślnie

    Ja ze zdjęć rozpoznam DJ'a (ale ze mnie cwaniak :lol i robaka, jak mniemam w białym podkoszulku, reszta kolegów jest dla mnie zagadką.

    Tak pomyśleć to i tak nie miałbym szans się stawić na meetingu nawet jakbym to miał w planach bo dopiero dzisiaj wracałem z wyjazdu. :damn:
    konto zamknięte

  7. #7
    VIP Awatar Matador
    Dołączył
    05/2005
    Skąd
    Kraków
    Posty
    1,963
    Auto
    Skoda Octavia 1U2 1.9 TDI 90 KM

    Domyślnie

    Widzę że było wesoło, żałuję że nie mogłem przyjechać. CZekamy na więcej zdjęć, no i podpisać się kto jest kto!
    Very fast and powerful car with limited number of production. One of the most expensive cars in the world, born in Modena...

    Ferrari Enzo


    GG: 4927409

  8. #8
    Awatar poorwich
    Dołączył
    03/2006
    Skąd
    Pniewy koło Poznania
    Posty
    1,056
    Auto
    Citroen C3 I FL 1.4/75KM i Citroen C3 III 1.2/82 KM

    Domyślnie

    Ze zdjęć wynika, że na zlocie było bardzo fajnie Czekam na więcej zdjęć. I mam prośbę (taką samą jak Matador) - podpiszcie fotki np. nickami z forum aG, żebyśmy wiedzieli, kto jest kto
    "Myśl techniczna nie może być doskonała, jeśli nie będzie doskonała pod względem estetyki" - Ettore Bugatti

  9. #9
    VIP Awatar Robak
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Whitestok-east
    Posty
    7,508
    Auto
    Infiniti M35h

    Domyślnie

    Niedawno przybyłem do chaty. Podroz powrotna okazała sie duzo przyjemniejsza niz tam. Wyjechalismy o 4:30 i było zero ruchu. 160 na budziku i bezstresowo we mgle przybylismy do bazy w 3 godziny. Wszyło na to ze moja sciezka to nie jak wczesniej myslałem 240 a 290 km.
    Zlot okazał sie bardzo udany a forumowicze wspaniali. Wszyscy sie swietnie dogadywali i nie było nawet przez moment dretwej atmosfery. Czuje lekki niedosyt gdyz przyjechałem troche pozno a czesc ekipy zerwała sie dosc wczesnie i pojechali do siebie. No ale nic. Za rok sie nadrobi. Napierw sie zawinał Fisher potem Krzystof i społka a na koncu dj z rodzina. Kontunuacje zlotu prowadzilismy we czworke czyli Agent i jego ziomek oraz ja i moj ziomek. Agent postawił namiot na dziko na zaornym polu koło drogi w dodatku w zupełnej ciemnicy i biesiada trwała do połnocy. Potem paczka zgasła. Ja i moj funfel spalismy w aucie a agent ze swoim w namiocie. Budzimy sie z rana a tam 10 stopni
    :shock: :damn: . Zaczałem sie zastanawiac jak Agent wytrzymuje te temperatury jednak go nie budzilismy i ruszylismy w droge. Byc moze jeszcze tam spia . Podsumowujac uwazam zlot za bardzo udane przedsiewziecie.
    Najwiekszy porazka z tego wszytskiego ze spaliłem wachy na 200 zł jednak czego sie nie robi dla AG

  10. #10
    Moderator Awatar Emenems
    Dołączył
    07/2004
    Skąd
    Turek (PTU)
    Posty
    8,061
    Auto
    1. Fiat Punto 1.2 16V 2000r

    Domyślnie

    Skożystam z Fotki Przemka żeby powiedzieć kto jest kim
    Czyli od LEWEJ:Agent, Robak, Zomek Robaka, Ziomek Agenta , Filip, Emenems, Krzysiek, Ziomek Krzyśka i plecami do fotografa (Przemka) Fisher

    Grzesia i żoną i córeczką jeszcze wtedy nie było.

    Odpowiadając na pytanie Setha.
    Fotorelacja z tego, co jak i gdzie jest oficjalnie przygotowywana przez Krzyśka i Filipa. Więc troche cierpliwości, a tak pozatym to czekaliśmy za Tobą.
    Specjalista d/s sprzedaży części Opel, Chevrolet (Powoli uczę się francuskiego)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •