Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 63

Wątek: Jakie alkohole preferujecie.

  1. #31
    ŁOWCA BLACH Awatar AGENT
    Dołączył
    06/2004
    Skąd
    Jaroty
    Posty
    7,579
    Auto
    Najlepsze na świecie

    Domyślnie

    Zgadzam sie z Toba szakal, sam potepiam takie zachowanie, dlatego odczekałem sporą ilośc czasu zanim siadłem za kółko. Minęło jakby nie patrzeć ponad 12 godzin, także myślę, że to wystarczy, wiadomo - bez alkomatu nie jestem tego w stanie stwierdzić. Myślę, że nie tyle byłem z rana pod wpływem, co poprostu okropnie skacowany, a w takim stanie nie chce sie nic. Ok. 12-13 doszedlem do siebie, zrobiłem wtedy ok. 200 km.
    Jeszcze wracajac do meritum, to każdy organizm w innym czasie rozklada alkohol we krwi, takze trudno określic jakieś konkretne ramy czasowe. Słyszałem, że piwo "przechodzi" po ok. 3 godzinach
    Były:
    (1.)
    Fiat 126 elx (NGI 9F82) 00', (2.) Fiat Uno 0.9 + LPG (NGI C858 ) 07', (3.) Opel Astra G Caravan 1.6 + LPG (NGI 04777) 99' , (4.) Fiat Panda 1.1 + LPG (NGI 4L32) 07' , (5.) Fiat Grande Punto 1.4 8v + LPG (N0 SORRY) 08', (6.) Honda Accord 2.0 benzyna (NO 9999C) 09', (7.) Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo Benzina MA 170 TCT + LPG (N0 DAWAJ) 12'
    Jest: Honda PCX 0.125 (NOL 1W22)

  2. #32
    Awatar Wielbłąd
    Dołączył
    07/2005
    Skąd
    EPBY
    Posty
    3,985
    Auto
    sępie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AGENT
    trudno określic jakieś konkretne ramy czasowe. Słyszałem, że piwo "przechodzi" po ok. 3 godzinach
    Tez zem słyszał dzis to samo, podobno gleborzut przechodzi po 48
    To nie ja byłam Ewą !

    No popatrz jak jest pięknie.

  3. #33
    Moderator Awatar Emenems
    Dołączył
    07/2004
    Skąd
    Turek (PTU)
    Posty
    8,061
    Auto
    1. Fiat Punto 1.2 16V 2000r

    Domyślnie

    Oto moje najnowsze dzieło. Układanie półki klientowi w moim wykonaniu. Przepraszam za jakość fotek, ale tym moim aparatem chyba się nigdy nie nauczę robić zdjęć.

    Środkowe zdjęcie z dedykacją dla Wielbłąda. Z jego ukochaną ŻGM w roli głównej. Za to że jest dla mnie przyjacielem (bez orzeszka)
    Specjalista d/s sprzedaży części Opel, Chevrolet (Powoli uczę się francuskiego)

  4. #34
    BeeMiX
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Emenems
    Oto moje najnowsze dzieło. Układanie półki klientowi w moim wykonaniu. Przepraszam za jakość fotek, ale tym moim aparatem chyba się nigdy nie nauczę robić zdjęć.

    Środkowe zdjęcie z dedykacją dla Wielbłąda. Z jego ukochaną ŻGM w roli głównej. Za to że jest dla mnie przyjacielem (bez orzeszka)
    To już raj czy śnie?

    A tak wogole to jestem po pierwszej degustacji Czekoladowej Afrykanskiej (na przerwie w szkole :P) i jestem naprawde mile zaskoczony! Pierwsze wrazenie jaka robi na pijącym to smak "Kukułek" tych cukierkow Wiec jak narazie zaopatrzenie na sobotnią impreze 2xCzekoladowa, 1xŻGM... no i pewnie po nocy bedziemy biegali na CPN po wodke

  5. #35
    Awatar Wielbłąd
    Dołączył
    07/2005
    Skąd
    EPBY
    Posty
    3,985
    Auto
    sępie

    Domyślnie

    19.39? U mnie az o zyla drozsza

    Co do afrykanskiej to kiedys sie bedzie trzeba zaopatrzyc

    PS. Serdeczne dzieki za dedykacje
    To nie ja byłam Ewą !

    No popatrz jak jest pięknie.

  6. #36
    Awatar debosy
    Dołączył
    05/2004
    Skąd
    Kraków
    Posty
    417
    Auto
    nie mam

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Seth
    4. Absynt
    Oj taak oj taaaak.

  7. #37
    VIP Awatar Potek
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Małopolska
    Posty
    2,379
    Auto
    Audi A4

    Domyślnie

    Wczoraj siedzę na imprezce i sobie pije kulturalnie i tak patrze na szklaneczce, a na niej pisze "Człowiek nie WIELBŁĄD pić musi" heh tak mi sie skojarzyło i myślę ze pasuje do tego tematu ;p

    A swoją drogą popijaliśmy Soplice Wiśniową co o niej myślicie?? // ja mam negatywne zdanie, niby przepijać nie potrzebowałem ale takie dziwne łee

  8. #38
    Awatar Wielbłąd
    Dołączył
    07/2005
    Skąd
    EPBY
    Posty
    3,985
    Auto
    sępie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Potek
    "Człowiek nie WIELBŁĄD pić musi" heh tak mi sie skojarzyło i myślę ze pasuje do tego tematu ;p
    Hehe dobre, ja jeszcze takiego przypadku nie miałem :P

    Cytat Zamieszczone przez Potek
    A swoją drogą popijaliśmy Soplice Wiśniową co o niej myślicie?? //
    Nie piłem ale widzie, ze nic nie trace...
    To nie ja byłam Ewą !

    No popatrz jak jest pięknie.

  9. #39
    Moderator Awatar Emenems
    Dołączył
    07/2004
    Skąd
    Turek (PTU)
    Posty
    8,061
    Auto
    1. Fiat Punto 1.2 16V 2000r

    Domyślnie

    Soplica Wiśniowa ma 38,5% Alkoholu. Bazująca na naturalnych składnikach. Polecam
    jeśli jednak szukacie tańszego zamiennika to polecam Wiśniówke Lubelską, ewentualnie Polską Wiśniową (ma 40 woltów ).
    Specjalista d/s sprzedaży części Opel, Chevrolet (Powoli uczę się francuskiego)

  10. #40
    redaktor autoGALERII Awatar Seth
    Dołączył
    04/2004
    Skąd
    Wawa: WI, WN, WPI
    Posty
    17,424
    Auto
    A4 2.0 TFSI Q

    Domyślnie

    a ja, po moich sobotnich imieninach, nic nie polecam, poza 2letnim Jacob's Creek - czerwone, szczep Shiraz
    rewelka

    poza tym nie pamiętam co mogę polecić, poza tym, że byłem out of order w niedzielę
    Jest: Audi A4 2.0 TFSI Quattro '17
    Były: Ford Granada 2.0 LX '79, Ford Sierra 1.8 LX '89, Lancia Delta 2.0 GT '93, Ford Escort Turnier 1.8TD Ghia '95, Lancia Lybra SW 2.0 LX '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD '04, Skoda Octavia 1.4 TSI Elegance '14

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •