Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Wątek: HONDA JAZZ ..... PO ROKU

  1. #11

    Domyślnie

    A mniej więcej jakie pieniądze chcesz przeznaczyć na nowy samochód ?

  2. #12
    Awatar piotrt
    Dołączył
    07/2005
    Skąd
    b-stok
    Posty
    175
    Auto
    levorg, giulietta

    Domyślnie

    trudne pytanie... 50-60 z możliwością powiększenia budżetu do 70, to zależy od auta..
    Po wycenie Mazdy 2 dzis oglądałem alfę giuliettę: w promocji można mieć za podobne (w stosunku do 2 skypassion) pieniądze alfę z silnikiem 120 (ok 65-70tys) lub 170km (ok 72-76tys), tyle że to już kompakt,
    ale za to z charakterem

  3. #13

    Domyślnie

    Do 70 tys. to możesz przebierać do woli.
    Alfa może i z charakterem ale strasznie usterkowa niestety
    Bierz Skodę Yeti.Moja Żona jest od tygodnia zachwycona
    Zresztą Córka Fabią również......
    Ostatnio edytowane przez chris ; 24-03-2015 o 21:03

  4. #14
    Awatar test1uci
    Dołączył
    06/2010
    Posty
    2,684
    Auto
    VW Golf Highline 1.4 TSI 160 DSG7 '10

    Domyślnie

    Nie powtarzaj bredni, że Alfa Giulietta jest strasznie usterkowa. Było kilka totalnych pierdułek, a że jest już kilka lat na rynku, to można się domyślać, że wszystkie zostały wyeliminowane.
    Historia: Fiat Tipo S 1.4 8V '95 -> Renault Laguna Grandtour RN 1.8 8V '96 -> Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V '06

  5. #15
    Awatar Grey
    Dołączył
    02/2013
    Skąd
    Kwidzyn
    Posty
    4,368
    Auto
    2017 Seat Leon 1.4 EcoTSI FR

    Domyślnie

    Chris, skoncz polecac lipne auta (wcześniej Corsa) i argumentowac jak pięciolatek. Moja żona jest zachwycona. Co to za argument? To forum co chwile mnie zadziwia, haha. Giulietta usterkowa nie jest bo bazuje w dużej mierze na technice zastosowanej w Bravo (nie mylic z podzespolami), wiec nie powtarzaj bredni w przypadku gdy nawet tym autem nie wjechales do garazu nie mowiac o użytkowaniu. Zona zachwycona od tygodnia no nie mogę do tej pory przestac sie smiac, haha.
    Ostatnio edytowane przez Grey ; 25-03-2015 o 08:08
    Jak dbasz o swój samochód, tak dbasz o swoją żonę.

  6. #16
    Awatar piotrt
    Dołączył
    07/2005
    Skąd
    b-stok
    Posty
    175
    Auto
    levorg, giulietta

    Domyślnie

    hmmm, no właśnie chciałem dopytać o konkrety w sprawie usterkowości alfy ale koledzy ubiegli mnie.... zakładałem że skoro giulietta oparta jest na technice bravo, a to chyba całkiem
    udane i bezproblemowe auto, to i w przypadku alfy bedzie podobnie. Tylko pewnie, jako to w alfach prześwit jest mały /miska olejowa/ /?/. co do skody: te auto jest dość duże (Yeti)a i resztki oryginalności straciło po lifcie - więc raczej odpada. fabia również

  7. #17
    Awatar Grey
    Dołączył
    02/2013
    Skąd
    Kwidzyn
    Posty
    4,368
    Auto
    2017 Seat Leon 1.4 EcoTSI FR

    Domyślnie

    Piotrt, nie ma nad czym sie rozwodzic. To obiegowa opiniu typu Alfa to szrot, a VW to cudo techniki. Do kosza z tym. Zapoznaj sie z autem osobiscie, przejedz sie, potestuj system DNA, który jest rewelacyjny i sam wyrób sobie zdanie o aucie. Giulietta jest także znacznie tańsza w serwisowaniu niż dawne Alfy bo raz ze mało usterkowa a dwa ze same części sa dużo tańsze, odpadl tez problem bardzo delikatnego zawieszenia jak chociażby w 156. Przeswit auta jest porownywalny do konkurencji jednak w wersji z pakietem sport faktycznie jest obniżony. Bez tego pakietu masz przeswit bezstresowy jak na te klase.
    Jak dbasz o swój samochód, tak dbasz o swoją żonę.

  8. #18

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Grey Zobacz posta
    Giulietta usterkowa nie jest bo bazuje w dużej mierze na technice zastosowanej w Bravo (nie mylic z podzespolami), wiec nie powtarzaj bredni w przypadku gdy nawet tym autem nie wjechales do garazu nie mowiac o użytkowaniu. Zona zachwycona od tygodnia no nie mogę do tej pory przestac sie smiac, haha.
    Forumowy Bogu AG
    Takie brednie jakie sam wypisujesz jako największy znawca motoryzacji wszelakich marek we wszystkich wątkach tematycznych AG nie zasługują nawet na śmiech bo są po prostu żałosne.Żonie przekazałem, żeby się tak nie zachwycała Yeti bo to się nie godzi i nie wypada.Obiecała poprawę......

  9. #19
    Awatar piotrt
    Dołączył
    07/2005
    Skąd
    b-stok
    Posty
    175
    Auto
    levorg, giulietta

    Domyślnie

    Panowie nie chcę wywoływać forumowych wojenek słownych - wolę dyskusję na argumenty.
    Chris jeśli masz jakieś info na temat usterkowości podzespołów alfy - proszę o info na co zwrócić uwagę, nie chcę
    żony wpakować na minę. Nie ukrywam, że przy wyborze auta będą istotne walory estetyczne stąd taki rozstrzał...
    Ostatnio edytowane przez piotrt ; 25-03-2015 o 11:47

  10. #20
    Awatar Grey
    Dołączył
    02/2013
    Skąd
    Kwidzyn
    Posty
    4,368
    Auto
    2017 Seat Leon 1.4 EcoTSI FR

    Domyślnie

    chris, teraz ty zacząłeś być żałosny rzucając frazes typu "Alfa Giulietta odpada bo wszystko się w niej sypie" zasłyszany od "znawców", którzy słyszeli od kolegi, że znajomy kuzyna drugiej żony stryja cioteczki Marysieńki miał kiedyś 156/145 z 1.8 TwinSpark i pół życia spędzał w warsztacie.
    Sam natomiast polecasz szrot (Yeti), który sprawia różne problemy swoim użytkownikom od rdzy po unieruchomienie TSi i przymus wezwania lawety w skrajnych przypadkach, także w pewnych kwestiach lepiej postów nie pisz. To, że czymś jeździsz nie znaczy, że jest dobrym wyborem, a to niby ja jestem na tym forum fanatykiem jednej marki.
    Ostatnio edytowane przez Grey ; 25-03-2015 o 11:51
    Jak dbasz o swój samochód, tak dbasz o swoją żonę.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •