Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl

Wątek: Maksymalna Prędkość

  1. #311
    Awatar Goguś
    Dołączył
    10/2004
    Skąd
    Giżycko
    Posty
    286
    Auto
    323F

    Domyślnie

    Trzeba podkreslic ze malan jest po tuningu moze ktos chce kupic?

  2. #312
    ŁOWCA BLACH Awatar AGENT
    Dołączył
    06/2004
    Skąd
    Jaroty
    Posty
    7,773
    Auto
    Najlepsze na świecie

    Domyślnie

    A to fotki Gogusia sprzętu, świeżo po remoncie blacharki, prezentuje się całkiem nieźle, w porównaniu z tym co było wcześniej. Trzy dni pracy w garażu - poprawki blacharsko - lakiernicze

    Były:
    (1.)
    Fiat 126 elx (NGI 9F82) 00', (2.) Fiat Uno 0.9 + LPG (NGI C858 ) 07', (3.) Opel Astra G Caravan 1.6 + LPG (NGI 04777) 99' , (4.) Fiat Panda 1.1 + LPG (NGI 4L32) 07' , (5.) Fiat Grande Punto 1.4 8v + LPG (N0 SORRY) 08', (6.) Honda Accord 2.0 benzyna (NO 9999C) 09', (7.) Alfa Romeo Giulietta 1.4 Turbo Benzina MA 170 TCT + LPG (N0 DAWAJ) 12'
    Są:
    Piaggio MP-3 400 (NOL 6Y06)
    Renault Scenic II phII 2.0 136 KM + LPG (N0 NSENS)

  3. #313
    Awatar Goguś
    Dołączył
    10/2004
    Skąd
    Giżycko
    Posty
    286
    Auto
    323F

    Domyślnie

    Chce ktoś kupić?

  4. #314
    VIP Awatar Szakal
    Dołączył
    01/2006
    Skąd
    Lębork
    Posty
    13,325
    Auto
    Opel Astra TwinTop

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Goguś
    Chce ktoś kupić?
    A ile chciałbyś za niego, może bym się zdecydował. Nie mam swojego auta teraz to chociaż takim bym sobie śmigał.

  5. #315
    Awatar sebastian
    Dołączył
    04/2006
    Skąd
    Hindenburg:)
    Posty
    104

    Domyślnie

    jak chodzi o szybkosc to pare lat temu jechalem z ojcem jego sluzbowa BMW 7 ktora miala sciagniety ogranicznik predkosci i Katowice - Krakow wskoczylo nam kolo 265, siilnik jezeli sie nie myle to bylo to cos 5 litrow :P:P ale i tak najlepsza zabawa byla zawsze spod swiatel :P:P wszyskie Tuningowe samochody zostawaly z tyłu :P:P
    informacja sla ciekawych :P:P pod pedalem gazy byl jeszce luz i wg mojego ojca ktory prowadzil dosc duzo.
    jako kierowca najszybciej jechalem 200 km/h meganem w 4 osoby, ale juz prawie dochodzil do granic swoim mozliwosci (byl przeciazony :P:P)
    SUBARU IMPREZA WRX STi

  6. #316
    Awatar Jacek1986
    Dołączył
    04/2006
    Skąd
    Szczecin
    Posty
    17
    Auto
    Porsche (w marzeniach)

    Domyślnie

    nie chwaląc się... 242 km/h Porsche 911 (996) na zwykłej polskiej jednopasmówce (jako pasażer)... puls 150 na minute i jaka adrenalina...

  7. #317
    Awatar Canaletto
    Dołączył
    10/2005
    Skąd
    Grudziądz
    Posty
    109
    Auto
    -

    Domyślnie

    Oto filmik z tym szybkim Enzo.
    Link znowu nie działa.

    Proszę o umieszczenie tego na rapidshare.de

  8. #318
    Awatar Michak91
    Dołączył
    11/2005
    Skąd
    Kraków
    Posty
    264
    Auto
    Renault19 1.8 F7P

    Domyślnie

    Może to nie maksymalna prędkośc ale jechałem dzisaj z Tatkiem 170 km/h na jednopasmówce w okolicach Dębicy

  9. #319

    Domyślnie

    Na "autostradzie" do poznania ok. 210 km\h w 2.0 TDi z '98r ;p
    MB W123- Najpiękniejszy (no może tylko SLR jest śliczniejszy;p)

  10. #320

    Domyślnie

    noto teraz ja

    3 lata temu chryslerem 300M 3.5 V6 238km/h jako pasazer w 4 osoby w nocy o 12 niedaleko płocka oczywisce po normalnej drodze
    potem dorosłem i sam zaczolem bic sobie rekordy

    teren zabudowany 230km/h po drodze z dziurami bardzo waska droga serce walilo jak cholera ale dałem rade jako kierowca oczywisce 230km/h jak by ktos chial filmik z tego to pisac wysle wam
    kilka razy MB s500 jako pasazer i raz jako kierowca 250km/h na drodze jak sie wyjeza z płocka trasna na wyszogród i na warszawe 20km prostej drogi tam jest
    RR VOGUE Obwodnica GRÓJEC 220 z tej góreczki jak sie jedzie w strone radomia to bylo cos hehe ale jako pasażer oczywsice,

    połodnie polski VW phaeton V10 TDi zima 12 w nocy 230 w miejscowosci PRZYSIEKI na podkrpaciu to jest niedaleko jasła bardzo spoko było hehe tu jako kierowca z dwoma kumplami hehe to by było na tyle pozdrawima pappa
    KOCHAM LUXSUSOWE SAMOCHODY I SZYBKA JAZDE VW PHAETON V 10 TDI PO prostu kosmosik na kółeczkach hehe

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •