Forum motoryzacyjne | autoGALERIA.pl
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Wątek: Wredne nero 8

  1. #1
    VIP Awatar Robak
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Whitestok-east
    Posty
    7,541
    Auto
    Infiniti M35h

    Domyślnie Wredne nero 8

    Juz drugi raz mam syf przez ten program albo moze to nie jego wina.
    Uzywam na codzien laptopa mojej dziewczyny. System Vista. Kiedys zainstalowałem nero 8 chodziło wszytko ok do czasu kiedy nie moge zdanej płyty nagrac. Juz około 7 płyt zmarnowałem. Za kazdym razem w połowie nagrywania wyskakuje komunikat o błedzie i nagrywanie jest przerwane. Płyta idzie do smietnika bo nie da sie jej odczytac i nagrac ponownie.
    Postanowiłem odinstalowac ten program i pojawił sie kolejny syf. Nie da sie. Probowałem uzyc programu Your Uninstaller 2008, ktory usuwa całkowiecie zainstalowene programy ale tez nie moze sobie z nero 8 pordzic.
    Moze ktos wie co zrobic zeby wywalic te nero8?

  2. #2
    Awatar Abaddon
    Dołączył
    08/2006
    Skąd
    osw
    Posty
    5,047
    Auto
    Focus I 1.6

    Domyślnie

    Wyrzuć wszystkie foldery itd. Wejdź w RegEdit i wyrzuć z rejestru. Przynajmniej ja bym tak zrobił.

    A próbowałeś przez dodaj/usuń programy?
    No replacement for displacement

  3. #3
    VIP Awatar Luc
    Dołączył
    04/2006
    Skąd
    Poznań (okolice)
    Posty
    1,959
    Auto
    BMW 740i

    Domyślnie

    Tu jest jakiś fabryczny diwajs do usuwania 'Nero 8 CleanTool', spróbuj może go użyć według zamieszczonej instrukcji:

    http://www.nero.com/plk/support-nero...utilities.html

    Poza tym przy tego rodzaju problemach polecają jeszcze taki klamot, może on zadziała:
    http://dobreprogramy.pl/index.php?dz...ninstall+4.9.3
    "Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia." - Warren Buffett


  4. #4
    VIP Awatar Robak
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Whitestok-east
    Posty
    7,541
    Auto
    Infiniti M35h

    Domyślnie

    Dzieki Luc za programiki. Pomogły mi wywalic Nero 8.
    Jednak problem został. Zainstalowałem Nero 7 i przy koncu wypalania płyty wyskakuje bład. Płyta po tej operacji jest do wyrzucenia. Czy moze to byc usterka nagrywarki i czy w takiej sytuacji oddac laptop do serwisu? Czy jeszcze mozna zrobic jakies test? Prosze o pomoc.

  5. #5
    Awatar zychu
    Dołączył
    09/2006
    Skąd
    z Łomianek
    Posty
    3,641
    Auto
    Renault Scenic III ph.III

    Domyślnie

    oj skoro Ci w N7 sypia sie plytki to sprobuj zareklamowac sprzet...ale jesli to uszkodzenie mechaniczne to nie wiem jak to bedzie ;f

    dlugo masz tego laptopa?

  6. #6
    Awatar Abaddon
    Dołączył
    08/2006
    Skąd
    osw
    Posty
    5,047
    Auto
    Focus I 1.6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Robak Zobacz posta
    Dzieki Luc za programiki. Pomogły mi wywalic Nero 8.
    Jednak problem został. Zainstalowałem Nero 7 i przy koncu wypalania płyty wyskakuje bład. Płyta po tej operacji jest do wyrzucenia. Czy moze to byc usterka nagrywarki i czy w takiej sytuacji oddac laptop do serwisu? Czy jeszcze mozna zrobic jakies test? Prosze o pomoc.
    A może plik który chcesz tam nagrać jest jakiś nie w porządku? Spróbuj nagrać coś innego...
    No replacement for displacement

  7. #7
    VIP Awatar Luc
    Dołączył
    04/2006
    Skąd
    Poznań (okolice)
    Posty
    1,959
    Auto
    BMW 740i

    Domyślnie

    No to raczej nagrywarka jest uszkodzona. Miałem niedawno to samo z moją CD-RW LG. Uszkodzenie fizyczne. Oddaj na serwis.
    "Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia." - Warren Buffett


  8. #8
    VIP Awatar Robak
    Dołączył
    06/2005
    Skąd
    Whitestok-east
    Posty
    7,541
    Auto
    Infiniti M35h

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zychu Zobacz posta
    oj skoro Ci w N7 sypia sie plytki to sprobuj zareklamowac sprzet...ale jesli to uszkodzenie mechaniczne to nie wiem jak to bedzie ;f

    dlugo masz tego laptopa?
    Niecały rok. Jeszcze jest gwarancja

    Probowałem nagrywac rozne pliki na rozne pyty za pomoca nero 8 i efekt był taki sam czyli wypalanie nie do konca i uszkodzenie płyty. Wczoraj raz sprobowałem z nero 7 i to samo.

    Oddaje laptop do serwisu.

  9. #9

    Dołączył
    10/2004
    Skąd
    *
    Posty
    7,533
    Auto
    *

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Robak Zobacz posta
    Juz drugi raz mam syf przez ten program albo moze to nie jego wina.
    Uzywam na codzien laptopa mojej dziewczyny. System Vista. Kiedys zainstalowałem nero 8 chodziło wszytko ok do czasu kiedy nie moge zdanej płyty nagrac. Juz około 7 płyt zmarnowałem. Za kazdym razem w połowie nagrywania wyskakuje komunikat o błedzie i nagrywanie jest przerwane. Płyta idzie do smietnika bo nie da sie jej odczytac i nagrac ponownie.
    Postanowiłem odinstalowac ten program i pojawił sie kolejny syf. Nie da sie. Probowałem uzyc programu Your Uninstaller 2008, ktory usuwa całkowiecie zainstalowene programy ale tez nie moze sobie z nero 8 pordzic.
    Moze ktos wie co zrobic zeby wywalic te nero8?
    Jak dokładnie brzmi ten komunikat? Bo bez tego to można sobie jedynie gdybać, a założę się, że tak szybko wcale nie ma potrzeby oddawać sprzętu do serwisu.
    konto zamknięte

  10. #10
    Awatar Shyrl
    Dołączył
    09/2006
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    2,484
    Auto
    126p 600ccm, Astra II komb LPG, Golf 4 1,6 automat

    Domyślnie

    Ja ostatnio słyszałem od paru osób o uszkodzeniach nagrywarek w Lapkach różnych firm. Trzeba pamiętać że przy minimalizacji wszelkich części i ich skomplikowaniu stają sie one coraz bardziej delikatne. Wg mnie powinieneś najpierw zadzwonic a jeśli każą zawieźć to zawieź.


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •