ciekawostki

Mazda świętuje 5-lecie obecności w Polsce

Oficjalne przedstawicielstwo Mazdy w Polsce rozpoczęło swoją działalność dopiero w 2008 roku. Dzisiaj Japończycy świętują pięciolecie obecności na naszym rynku i dokonują podsumowań. Przez ten czas udało się w Polsce sprzedać ponad 15 tys. pojazdów, a najpopularniejszym modelem jest 6.

„Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008 r. W momencie debiutu w Polsce działało 11 autoryzowanych punktów dealerskich i dodatkowo 17 autoryzowanych stacji obsługi (ASO). Dziś sieć obejmuje 29 punktów dealerskich i 15 ASO. Gdy porównamy dzisiejsze standardy obiektów dealerskich, jakość obsługi klientów, procedury współpracy z tymi sprzed 5 lat, to widać, że ten wysiłek się opłacał. Przez ten czas dogoniliśmy firmy działające na rynku kilka razy dłużej” – mówi Grzegorz Rybak, menadżer ds. rozwoju sieci dealerskiej.

Okrągła rocznica to również czas na podsumowania. Od 2008 r. w naszym kraju nabywców znalazło 15 029 Mazd. Największą popularność wśród klientów zdobyły: 6 (4904 sprzedanych egzemplarzy), zaraz za nią model 3 (4225 szt.) i 2 (2145 szt.). Dużym zainteresowaniem cieszą się również najnowsze modele marki. CX-5 kupiło już 1245 osób, zaś nowe wcielenie 6 przekonało do siebie już 1768 osób (700 wydanych aut i 1086 zamówień).

Dyskusja

komentarzy