nowości i premiery

Fiat Panda Classic – Sprawdzony towarzysz

Fiat intensywnie promuje i wprowadza na kolejne rynki trzecią generację Pandy. Ale debiut następcy nie oznacza od razu pożegnania się z poprzednikiem. Druga generacja cały czas świetnie się sprzedaje i zdobywa uznanie klientów. Dlatego też pozostanie w ofercie pod nazwą Panda Classic.

Drugie wcielenie Pandy (a tak naprawdę na początku Gingo) zostało pokazane w 2003 r. Pomimo 8 lat obecności na rynku pojazd cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów, więc pomimo prezentacji jego następcy, Włosi nie rezygnują ze sprzedaży poprzednika. Będzie nazywać się Panda Classic i właśnie ujawniono pierwsze fakty dotyczące tego modelu.

Zewnętrznie auto nie uległo żadnym zmianom i tak już powinno pozostać do końca produkcji. Auto oferowane będzie z podstawowym wyposażeniem obejmującym lakierowane pod kolor nadwozia zderzaki, czołowe airbagi, ABS z EBD, regulowaną na wysokość kierownicę, elektryczne wspomaganie kierownicy, elektrycznie szyby, centralny zamek oraz instalację do montażu radia.

Pod maską zagoszczą cztery znane jednostki napędowe. Najmniejsza z nich to 1,2-litrowy motor benzynowy o mocy 69 KM. Dalej mamy 1,3-litrowego diesla (75 KM) oraz dwie odmiany na gaz. Pierwsza oznaczona jako 1.2 EasyPower na gaz LPG (69 KM), a druga 1.4 Natural Power na gaz ziemny (77 KM).

Fiat Panda Classic na początek dostępny będzie we Włoszech, Francji, Hiszpanii i na Węgrzech. Później pojazd trafi także na inne rynki Europy. Najtańszą odmianę wyceniono na 9050 euro, ale w związku z rozpoczęciem sprzedaży można skorzystać z promocji i kupić pojazd już od 7900 euro.

Dyskusja

komentarzy