nowości i premiery

Ford Mustang po liftingu od 170 300 zł

Amerykańska legenda doczekała się małego odświeżenia. Wiemy, co się zmieniło i ile trzeba za to zapłacić.

„Jeżeli coś jest dobre, to po co to zmieniać” – w Fordzie ta maksyma… raczej nie jest znana. Dlatego mimo dobrych wyników sprzedaży, w czwartym roku produkcji Mustang otrzymał face lifting.
Zdjęcia egzemplarzy po odświeżeniu wyciekły już dawno, dlatego nawet najbardziej zagorzali przeciwnicy „ruszania legendy” mieli czas, by oswoić się ze zmianami. Przypomnijmy – zmieniono wygląd przodu auta. Linia maski biegnie teraz niżej, a całość ma wyglądać bardziej agresywnie.
Z tyłu modyfikacje sa mniej drastyczne, ale wprawne oko zauważy inny kształt dyfuzora i zderzaka.

Istotne są zmiany, których nie widać z zewnątrz. Lubiany silnik V8 jest teraz mocniejszy. Ma aż 450 KM i 529 NM. Wcześniej osiągał niemal 30 KM mniej. Przy okazji, zyskał wtrysk bezpośredni, co może wpłynąć korzystnie na zużycie paliwa, ale zmartwi tych, którzy planowali w przyszłości montaż do Mustanga instalacji LPG.
Ta wersja będzie dostępna z nowym, aktywnym wydechem. Kierowca będzie mógł sterować z kabiny poziomem jego głośności.

Dla fanów jednostki Ecoboost mam gorszą wiadomość. Jej moc spadła z dotychczasowych 317 do 290 KM.
Jeśli chodzi o skrzynie biegów, 6-biegowy manual nadal pozostaje w ofercie. Pojawił się za to nowy automat. Ma rekordowe 10 przełożeń i oprogramowanie zmieniające się w czasie rzeczywistym. Według Forda, jest o wiele szybszy od poprzedniej skrzyni.
Oprócz tych zmian, Mustang zyskał także kilka nowoczesnych systemów bezpieczeństwa.

Oto ceny Mustanga po liftingu. Tyle trzeba zapłacić za wersję Fastback:

SILNIKCENA
2.3 Ecoboost M/T 6b170 300 zł
2.3 Ecoboost A/T 10b179 300 zł
5.0 Ti-VCT V8 M/T 6b195 300 zł
5.0 Ti-VCT V8 A/T 10b204 300 zł

A tak prezentują się ceny Mustanga Convertible.

SILNKCENA
2.3 EcoBoost M/T 6b187 300 zł
2.3 EcoBoost A/T 10b196 300 zł
5.0 Ti-VCT V8 M/T 6b212 300 zł
5.0 Ti-VCT V8 A/T 10b221 300 zł

Podobne artykuły