nowości i premiery

Frankfurt 2005: Kia Magentis

Ofensywa Koreańczyków trwa. Przez ostatnie cztery lata Kia całkowicie odnowiła paletę swoich modeli – począwszy od Sorento, poprzez Picanto, Cerato, Sportage, aż po luksusowego Opirusa. Teraz czas na limuzynę klasy średniej – model Magentis.

Na 2720 milimetrach rozstawu osi spoczywa czterodrzwiowy sedan o długości 4735 milimetrów. Stylizacja stonowana i dyskretna, ale także nowoczesna i bezpretensjonalna. O ile w przeszłości koreańskie produkty motoryzacyjne były bardzo „azjatyckie” i przez to mało atrakcyjne dla Europejczyków, o tyle nowsze konstrukcje nie musza się niczego wstydzić. Obiektywnie rzecz borąc, wyglądają po prostu dobrze.

Magentis 2005 będzie porządnie wyposażony – ABS, ESP, komplet poduszek i asystent parkowania to standard. Samochód będzie dostępny z silnikiem benzynowym lub, specjalnie z myślą o Europejczykach, z 2-litrowym Dieslem. Auto opracowano w koreańskich, amerykańskich i europejskich ośrodkach badawczych. Klienci dostaną więc nowoczesny produkt wysokiej jakości za bardzo konkurencyjną cenę. Koreańczycy nie mają jeszcze much w nosie i nie żądają za swoje auta aż tyle, co niemieccy konkurenci na przykład.

Komentarze nt. nowej Kia Magentis na naszym forum.