nowości i premiery

Subaru XV zyskuje drobne modyfikacje na 2014 r.

Subaru postanowiło w tym roku delikatnie zmodyfikować model XV. Ma być cichszy, bezpieczniejszy, a także lepiej się prowadzić m.in. dzięki zmodyfikowanemu układowi kierowniczemu. Drobne poprawki czekają na nas również we wnętrzu wraz z bogatszym wyposażeniem. Uda mu się poprawić sprzedaż?

Jeśli szukasz na zdjęciach zmian w wyglądzie auta, to ich nie znajdziesz. Japończycy uważają, że ich dzieło wygląda na tyle dobrze, że przynajmniej na razie nie ma sensu przy nim majstrować. Poniekąd mają rację, bo XV to nadal jedno z lepiej wyglądających obecnie Subaru. Ale na nadwoziu auto się nie kończy, więc spójrzmy, co w takim razie zmieniono.

Model z 2-litrowym silnikiem benzynowym zyskuje zmodyfikowane zawieszenie, które ma poprawić jego prowadzenie i zagwarantować kierowcy więcej przyjemności z jazdy. Wszystkie wersje wyposażone są teraz w dodatkową dźwiękoszczelną grodź, która ma jeszcze lepiej izolować kabinę od dźwięku silnika. Elektryczne wspomaganie kierownicy zostaje przeprogramowane tak, by kierowca ma lepsze czucie tego, co się dzieje z kołami.

Nowy system dynamic damper redukuje wibrację na kierownicy i kolumnie kierowniczej. Podstawa słupka A jest teraz wzmocniona, dzięki czemu ma się jeszcze bardziej poprawić bezpieczeństwo. Wewnątrz przyciski umieszczone na kierownicy oraz sterujące ogrzewaniem umieszczone na konsoli centralnej w nowym modelu posiadają srebrne obudowy, zaś nowe pokrętła sterowania klimatyzacją lśnią błyszczącą czernią. Wszystkie nowe modele seryjnie wyposażane będą w system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS) oraz Gear Shift Indicator, czyli wskaźnik podpowiadający kiedy najlepiej zmienić bieg.

Dyskusja

komentarzy