nowości i premiery

Toyota Corolla 2010 – Rodzinne podobieństwo

Po face-liftingu Aurisa przyszedł czas na Corollę. Japończycy upodobnili swojego sedana do innych aut w gamie, ale czy wyszło to autu na dobre? W każdy razie oprócz zmian wizualnych poprawiono także wnętrze oraz silniki. Wszystko razem ma zapewnić Corolli tytuł lidera w segmencie kompaktowych sedanów.

Toyota chwali się, że w zeszłym roku sprzedała 62 tys. sztuk modelu Corolla, co dało jej tytuł lidera w segmencie sedanów segmentu C. Firma nie ukrywa, że chce podtrzymać ten trend, a face-lifting ma Corolli tylko w tym pomóc. Odświeżoną wersję poznamy bez trudu. W przedniej części zmieniono zderzak, grill, a także reflektory. Z tyłu również poprawiono zderzak i światła. Auto upodobniło się do swych braci, ale czy zmiany wyszły mu na dobre?

Nowe są także lusterka z wbudowanymi kierunkowskazami. Przy okazji liftingu wzbogacono także paletę kolorów nadwozia oraz gamę alufelg, w tym o nowe 16-calowe obręcze. We wnętrzu dostrzeżemy nową kierownicę obszytą skórą, podświetlanie zegarów, które zmieniło kolor z bursztynowego na biały, a także lepsze materiały wykończeniowe.

Bagażnik można teraz otworzyć także przyciskiem umieszczonym na pilocie. System audio jest dostępny z 4 lub 6 głośnikami, systemem Bluetooth, a także wejściami AUX i USB. Auto posiada także fotochromatyczne się lusterko wewnętrzne, w które wbudowano 3,3-calowy wyświetlacz pokazujący obraz z tylnej kamery.

Wszystkie jednostki napędowe wyposażono teraz w system Toyota Optimal Drive. Do wyboru klienta będą dwie jednostki benzynowe (1.33 Dual VVT-i/100 KM oraz 1.6 Valvematic/130 KM) i dwa motory dieslowskie (1.4/90 KM i 2.0 D-4D/126 KM). Toyota Corolla po face-liftingu już wkrótce pojawi się w salonach sprzedaży. Jak na razie nie są znane ceny odnowionego modelu.

Dyskusja

komentarzy