Toyota Corolla GR Sport. Trochę ostrzej, ale bez przesady

Dwie rzeczy są pewnie - Toyota wypuści sportową wersję Corolli, ale nie zrobi tego w przeciągu najbliższych miesięcy. Są jednak substytuty.

Takie jak Toyota Corolla GR Sport, która zadebiutuje w Genewie. Model ten oferowany będzie w wariancie hatchback jak i kombi. GR Sport to nic innego jak odpowiedź na wszelkie wersje R-Line, N-Line i wiele innych usportowionych odmian popularnych aut. Wersja GR Sport dostępna będzie z jednostką 1.8 i 2.0 - oczywiście mowa o hybrydach, generujących 122 i 180 KM.

Z zewnątrz wersja GR Sport wyróżnia się nowymi zderzakami o agresywniejszej stylistyce (z dyfuzorem z tyłu), elementami z ciemnego chromu, 18-calowymi felgami aluminiowymi, przyciemnianymi szybami, światłami LED i dwukolorowym nadwoziem. Pakiet GR Sport oferowany będzie do średniej i topowej wersji wyposażenia.

W środku zagościły sportowe fotele, które fabrycznie częściowo obszyto skórą, zaś za dopłatą mogą być w pełni skórzane. We wnętrzu pojawiły się także czarno-czerwone przeszycia na kierownicy, desce i lewarku skrzyni biegów.

Ze zmian technicznych warto wymienić nowe zawieszenie AVS (Active Variable Suspension), które na bieżąco steruje siłą tłumienia każdego z kół. Ma to podnieść komfort podróżowania oraz pewność jazdy poprzez usztywnienie zawieszenia w szybko pokonywanych zakrętach. Poza tym znajdziemy tutaj przełącznik trybów jazdy, z ustawieniami ECO, NORMAL, SPORT, SPORT+ i CUSTOM.

Toyota Corolla GR Sport zadebiutuje w Genewie, zaś do sprzedaży trafi na początku 2020 roku.