Genewa 2011

Volvo Ocean Race Edition – Inspirowane morzem

Od 10 lat Volvo jest tytularnym sponsorem regat dookoła Ziemi. Szwedzi wykorzystują marketingowo ten fakt, oferując limitowane edycje oznaczone nazwą imprezy: Volvo Ocean Race. W tym roku klienci będą mogli zakupić kolejną generację limitówki, która według producenta inspirowana jest morzem.

Volvo Ocean Race to chyba najsłynniejsze regaty na świecie. Odbywająca się co trzy lata rywalizacja przyciąga najlepszych żeglarzy dysponujących najnowocześniejszym sprzętem. Wygrana w tym wyścigu przynosi prestiż i uznanie na całym świecie. W tym roku, w październiku, w Alicante rozpocznie się kolejna edycja, a na metę w Galwey, w Irlandii najlepsze załogi mają dotrzeć w lipcu.

Limitowana edycja Volvo Ocean Race przewidziana jest dla kilku modeli z gamy marki. Auta wyróżniają się specjalnym lakierem: Ocean Blue II (można też wybrać Electric Silver), chromowanymi dodatkami nadwozia, specjalnymi alufelgami oraz oznaczeniami. Całość prezentuje się bardzo ciekawie i dodaje pojazdom niewątpliwe uroku.

Wnętrze wykończone jest skórzaną tapicerką, dostępną w dwóch kolorach: czarnym lub beżowym. Wyposażenie obejmuje również nowe dywaniki, aluminiowe nakładki progów oraz inspirowane wyposażeniem jachtów dodatki w bagażniku. Oczywiście, nie zapomniano o umieszczeniu loga regat w kilku miejscach wnętrza auta. Odnajdziemy je m.in. na zagłówkach oraz rolecie bagażnika.

Volvo Ocean Race Edition oferowana będzie w czterech modelach: V60, XC60, V70 i XC70. Seria po raz pierwszy pokazywana była podczas Salonu Samochodowego w Genewie. Auta do salonów sprzedaży trafią w czerwcu. Szwedzi planują wyprodukowanie łącznie 7500 sztuk tej odmiany.

Dyskusja

komentarzy