producenci i rynek

Tani Chevrolet umacania pozycje

Amerykańska firma twierdzi, że sprzedaż samochodów marki Chevrolet w ramach spółki GM DAT „przerosła oczekiwania”. Szeroka paleta modeli i dobry stosunek ceny do jakości pozwoliły marce na stałe zagościć nie tylko na europejskich rynkach.

Amerykańskie czy koreańskie?

Jeszcze niedawno Chevrolety kojarzyły się z ogromnymi krążownikami szos przemierzającymi amerykańskie autostrady. Jednak po bankructwie Daewoo Motor Co. koncern GM – główny udziałowca – zaczął oferować produkcje koreańskich zakładów pod marką Chevrolet na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, obu Ameryk niektórych państw azjatyckich oraz w RPA. Strategia wprowadzenia nowej marki okazała się dużym sukcesem. Tym samym General Motors umacnia pozycje Chevroleta jako producenta niedrogich, ale nowoczesnych samochodów.

Nowy SUV, nowe idee

Dobre samochody w ofercie to jedno. Aby odnieść sukces, potrzebna jest jeszcze sieć rozwinięta sieć punktów sprzedaży i obsługi. I tu z pomocą przychodzi Daewoo, którego 1.800 punktów dielerskich i stacji serwisowych w całej Europie zapewnia Chevroletowi bliski kontakt z klientem. W przyszłości Chevrolet zamierza unowocześniać produkowane już modele oraz wprowadzać zupełnie nowe. Jednym z nich będzie zapewne SUV, którego prototyp zostanie pokazany na targach w Paryżu. S3X jest również nośnikiem nowych rozwiązań stylistycznych dla amerykańsko-koreańskich samochodów.

Dyskusja

komentarzy