producenci i rynek

VW Tiguan po faceliftingu dostępny w Polsce od 89 990 zł

VW Tiguan jest obecny w ofercie marki od 2007 r. W ciągu czterech lat produkcji nabywców znalazło ponad 600 tys. sztuk tego modelu. W marcu tego roku niemiecki SUV został poddany faceliftingowi. Teraz pojazd wjeżdża do polskich salonów sprzedaży, a jego ceny rozpoczynają się od 89 990 zł.

VW Tiguan to jeden z najpopularniejszych modeli w klasie kompaktowych SUV-ów. Auto zdobywa uznanie na całym świecie, ale nawet najlepszy model kiedyś musi się zestarzeć. Dlatego też na salonie w Genewie koncern zaprezentował Tiguana po faceliftingu. Poznamy go przede wszystkim po przeprojektowanym przodzie, a także zmienionych tylnych światłach. Auto jako jedyne w swojej klasie dostępne jest w wersji miejskiej lub terenowej, a różni je kształt przedniej części nadwozia.

Teraz odnowiony Tiguan debiutuje w polskich salonach sprzedaży. Klienci mogą wybierać spośród trzech jednostek napędowych: 1.4 TSI (122 KM i 160 KM), 2.0 TSI (180 KM i 210 KM) oraz 2.0 TDI (110 KM, 140 KM i 170 KM). Do tego dochodzą cztery odmiany wyposażeniowe: Trend&Fun, Track&Field, Sport&Style, Track&Style (nowość) i dwa rodzaje napędu: na przód lub cztery koła.

Pierwsza wersja, pełniąca rolę bazowej, w wyposażeniu seryjnym oferuje m.in. ESP ze stabilizacją przyczepy i kontrolą przechyłu, ASR, EDS, MSR, komputer pokładowy, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, centralny zamek, klimatyzację Climatic, system radiowy RCD 310 oraz 16-calowe alufelgi. Za tak wyposażone auto z najsłabszym silnikiem benzynowym zapłacimy 89 990 zł. Najtańszy diesel wyceniony został na 95 990 zł.

Jako druga w cenniku figuruje odmiana Track&Field. Tutaj nabywca dostaje wraz z samochodem m.in.: osłonę silnika i skrzyni biegów, Pakiet Elementy skórzane (kierownica trójramienna, dźwignia zmiany biegów oraz hamulca ręcznego obszyte skórą), schowek na narzędzia w klapie bagażnika, automatyczną, dwustrefową klimatyzację, czujniki ciśnienia opon, a także system wspomagania jazdy terenowej. Odmiana ta oferowana będzie z jednostkami: 1.4 TSI/160 KM – 104 590 zł, 2.0 TSI/180 KM – 108 690 zł, 2.0 TDI/140 KM – 112 690 zł.

Na szczycie gamy umiejscowiono dwie wersje: Sport&Style i Track&Style. W ich przypadku w serii otrzymujemy: przyciemniane szyby (boczne i tylna), przednie fotele sportowe z regulacją lędźwiową, wielofunkcyjną kierownicę, zamykany schowek w dachu, składane stoliki w oparciach przednich foteli, szuflady umieszczone pod przednimi fotelami, tapicerkę wykonaną z alcantary, światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów, system wykrywania zmęczenia kierowcy oraz 18-calowe alufelgi.

Wersja Sport&Style oferowana jest z silnikami: 1.4 TSI/160 KM – od 103 390 zł, 2.0 TSI/180 KM – od 114 690 zł, 2.0 TSI/210 KM – od 120 490 zł i 2.0 TDI/110 KM – 104 190 zł, 2.0 TDI/140 KM – od 111 490 zł lub 2.0 TDI/170 KM – 123 790 zł. W przypadku odmiany Track&Style możemy wybierać spośród motorów: 1.4 TSI/160 KM – 111 390 zł, 2.0 TSI/180 KM – od 115 490 zł, 2.0 TSI/210 KM – od 121 290 zł, a także 2.0 TDI/140 KM – od 119 490 zł i 2.0 TDI/170 KM – 124 590 zł.

Dyskusja

komentarzy