350 Giulii sprzedanych w… 33 sekundy!

Alfa Romeo może otwierać szampana - w Chinach sprzedano 350 Giulii w zaledwie 33 sekundy. Auta nie zostały jednak zakupione w klasycznym salonie.

Sprawcą tego zamieszania jest platforma Tmall - największa chińska sieć B2C (business-to-consumer), pozwalająca wielu firmom na oferowanie swoich produktów w tym kraju. Koncern FCA zawarł porozumienie z Alibaba Group, na mocy którego to współpraca będzie kontynuowana. Nie jest to pierwsza taka akcja tych firm - rok temu tym samym kanałem sprzedano 100 sztuk Levante w 18 sekund. Giulia okazała się jednak znacznie lepsza - w 33 sekundy nabywców znalazło aż 350 samochodów.

Alfa Romeo Giulia

Współpraca FCA i Tmall ma pozwolić na zbudowanie reputacji włoskich marek na chińskim rynku. Oferowana “w sieci” Giulia to limitowana edycja Milano, wyceniana na około 58 256 euro (433 800 CNY). Przez Tmall sprzedano także 60 sztuk wersji Quadrifoglio wycenianej na ok. 138 054 euro (1 028 000 CNY).