producenci i rynek

2017 Honda Civic - Polski Cennik

Polski cennik nowej Hondy Civic

Dziesiąta generacja Hondy Civic już niebawem pojawi się w polskich salonach. Producent jednak już teraz udostępnił pełny cennik dla tego modelu. Otwiera go kwota 69 900 zł.

 

 

Za te pieniądze wyjedziecie z salonu podstawową wersją S z nową jednostką 1.0T i-VTEC produkującą 129 koni mechanicznych. Standardowe wyposażenie jest jednak bardzo bogate – znajdziecie tutaj automatyczne światła przednie z ledami do jazdy dziennej oraz spryskiwaczami reflektorów, elektrykę wszystkich szyb oraz regulację wysokości fotela kierowcy. Co ciekawe na pokładzie nie znajdziemy jednak klimatyzacji.

2017 Honda Civic - Polski Cennik

Civic będzie początkowo oferowany w dwóch wersjach silnikowych i aż siedmiu wyposażeniowych. Zastosowano tutaj jednak pewien podział – słabsza jednostka 1.0 T i-VTEC dostępna będzie w odmianie S, Comfort, Elegance i Executive. Mocniejsze 1.5T i-VTEC, generujące 182 konie mechaniczne i 240 Nm momentu obrotowego będzie można nabyć w wersjach Sport, Sport Plus i Prestige. Warto też dodać, że wersja Executive dla silnika 1.0 jest nieco lepiej wyposażona niż Sport dla większej jednostki. Cennik wersji 1.5 startuje z poziomu 97 200 za wspomnianą wersję Sport. Każdy silnik będzie dostępny także z przekładnią CVT.

SILNIKSComfortEleganceExecutive
1.0T i-VTEC 129 KM69 900 zł79 500 zł89 100 zł97 100 zł
1.0T i-VTEC 129 KM CVT74 900 zł84 500 zł94 100 zł102 100 zł
SILNIKSportSport PlusPrestige
1.5T i-VTEC 182 KM97 500 zł106 000 zł111 000 zł
1.5T i-VTEC 182 KM CVT102 500 zł111 000 zł116 000 zł

Nowy Civic urósł względem swojego poprzednika. Kompaktowa Honda mierzy teraz 4497 cm długości, 1800 mm szerokości i 1421 mm wysokości. Rozstaw osi to równe 2700 mm. Bagażnik zachował przyzwoite 478 litrów pojemności. Niestety, ze względu na zmodyfikowaną konstrukcję auta zrezygnowano z systemu Magic Seats. Zawieszenie z przodu to sprawdzone kolumny McPhersona, zaś z tyłu zastosowano konstrukcję wielowahaczową, która to ma zapewnić jeszcze lepsze prowadzenie i większą przyjemność z jazdy.

 

Podobne artykuły



  • pikling

    Do pięknych to on nie należy.

    • Michał Garbowski

      Poczekaj na wersję sedan i ąż zobaczysz na żywo. Mało fotogeniczny sprzęt, na ulicy (zaznaczam sedan) wygląda bardzo ok!

  • Czarna Skrzynka

    No właśnie… VTEC i Magic Seats przeważyły, że kiedyś zdecydowałem sie na civica i to był bardzo dobry wybór 🙂 A czym teraz obecna generacja różni się od innych kompaktów (?) 🙁