Odświeżony Peugeot 308 ma już polskie ceny. I tak, możecie wziąć diesla

Samochód pokazano nieco ponad miesiąc temu i już mamy polskie ceny. Peugeot 308 2025 zdrożał, ale kusi wieloma rodzajami napędu.

Po czterech latach od debiutu, kompaktowy Peugeot doczekał się liftingu. Samochód wygląda znacznie świeżej, nieco bardziej elegancko i klasycznie, ale zachował typowy dla marki styl. Peugeot 308 2025 niedługo trafi do polskich salonów, a teraz poznaliśmy jego ceny.

Francuzi przekonują sporą liczbą wersji wyposażenia oraz kilkoma rodzajami napędu.

Peugeot 308 2025 zaczyna się od 125 900 zł

I ma aż 145 KM. Ale, jak się domyślacie, z silnika 1.2. To silnik z miękką hybrydą oraz przekładnią e-DCT6. To nowa konstrukcja koncernu, która całkiem nieźle sprawdza się przy jeździe na krótkich dystansach.

Ale najbardziej konserwatywni klienci mogą zdecydować się na świetnego diesla 1.5 o mocy 130 KM. Czterocylindrowy, palący niedużo Peugeot w bazowej wersji wyposażenia wyceniono na 126 500 zł. Produkcja jednak rusza od stycznia 2026, więc trzeba będzie chwilę poczekać

Peugeot 308 2025

Następną jednostką w gamie jest hybryda plug-in. Tutaj dostajemy już solidną moc, blisko 200 KM oraz jednostkę 1.6. Ceny startują od sporo wyższych kwot. Podstawowa odmiana Style ma metkę z kwotą 148 900 zł.

Na szczycie gamy jest wersja elektryczna. Peugeot e-308 ma 156 KM, akumulator o pojemności 58,4 kWh oraz cenę 164 200 zł. Nieduża dopłata względem hybrydy.

Każde kombi jest droższe o 5000 zł lub 6000 zł w wersji GT.

Co do wersji wyposażenia, to Peugeot 308 2025 oferuje naprawdę wiele.

Do dyspozycji klientów, poza opcjami i pakietami, jest pięć linii.

Najniższa jest Style, potem Business, Allure, GT oraz GT Exclusive

Już w tej pierwszej jest dwustrefowa klimatyzacja, reflektory Full LED, multimedia z 10-calowym ekranem i adaptacyjny tempomat.

Peugeot 308 2025

W Business dochodzi kamera cofania i przyciemniane szyby.

Allure pozwala poczuć skórzane elementy na fotelach, zobaczyć deskę rozdzielczą pokrytą materiałem oraz jeździć na 17-calowych felgach.

Peugeot 308 w wersji GT ma już pełny dostęp bezkluczykowy, pakiet Sport, wykończenia z alcantary, reflektory Matrix LED oraz "osiemnastki".

Najwyższa linia, GT Exclusive ma nowe fotele z certyfikatem AGR, system kamer 360 stopni, podgrzewaną kierownicę i cyfrowy kokpit i-Cockpit 3D oraz aluminiowe wstawki we wnętrzu.

Samochód powinien niedługo trafić do salonów. Poza dieslem, wszystkie odmiany mogą być do odbioru jeszcze w tym roku.