Odświeżony Peugeot 308 ma już polskie ceny. I tak, możecie wziąć diesla
Samochód pokazano nieco ponad miesiąc temu i już mamy polskie ceny. Peugeot 308 2025 zdrożał, ale kusi wieloma rodzajami napędu.
Po czterech latach od debiutu, kompaktowy Peugeot doczekał się liftingu. Samochód wygląda znacznie świeżej, nieco bardziej elegancko i klasycznie, ale zachował typowy dla marki styl. Peugeot 308 2025 niedługo trafi do polskich salonów, a teraz poznaliśmy jego ceny.
Francuzi przekonują sporą liczbą wersji wyposażenia oraz kilkoma rodzajami napędu.
Peugeot 308 2025 zaczyna się od 125 900 zł
I ma aż 145 KM. Ale, jak się domyślacie, z silnika 1.2. To silnik z miękką hybrydą oraz przekładnią e-DCT6. To nowa konstrukcja koncernu, która całkiem nieźle sprawdza się przy jeździe na krótkich dystansach.
Ale najbardziej konserwatywni klienci mogą zdecydować się na świetnego diesla 1.5 o mocy 130 KM. Czterocylindrowy, palący niedużo Peugeot w bazowej wersji wyposażenia wyceniono na 126 500 zł. Produkcja jednak rusza od stycznia 2026, więc trzeba będzie chwilę poczekać
Następną jednostką w gamie jest hybryda plug-in. Tutaj dostajemy już solidną moc, blisko 200 KM oraz jednostkę 1.6. Ceny startują od sporo wyższych kwot. Podstawowa odmiana Style ma metkę z kwotą 148 900 zł.
Na szczycie gamy jest wersja elektryczna. Peugeot e-308 ma 156 KM, akumulator o pojemności 58,4 kWh oraz cenę 164 200 zł. Nieduża dopłata względem hybrydy.
Każde kombi jest droższe o 5000 zł lub 6000 zł w wersji GT.
Co do wersji wyposażenia, to Peugeot 308 2025 oferuje naprawdę wiele.
Do dyspozycji klientów, poza opcjami i pakietami, jest pięć linii.
Najniższa jest Style, potem Business, Allure, GT oraz GT Exclusive
Już w tej pierwszej jest dwustrefowa klimatyzacja, reflektory Full LED, multimedia z 10-calowym ekranem i adaptacyjny tempomat.
W Business dochodzi kamera cofania i przyciemniane szyby.
Allure pozwala poczuć skórzane elementy na fotelach, zobaczyć deskę rozdzielczą pokrytą materiałem oraz jeździć na 17-calowych felgach.
Peugeot 308 w wersji GT ma już pełny dostęp bezkluczykowy, pakiet Sport, wykończenia z alcantary, reflektory Matrix LED oraz "osiemnastki".
Najwyższa linia, GT Exclusive ma nowe fotele z certyfikatem AGR, system kamer 360 stopni, podgrzewaną kierownicę i cyfrowy kokpit i-Cockpit 3D oraz aluminiowe wstawki we wnętrzu.
Samochód powinien niedługo trafić do salonów. Poza dieslem, wszystkie odmiany mogą być do odbioru jeszcze w tym roku.


