2019 Honda NSX - Kosmetyka mechaniki
Honda/Acura NSX nie należy do najpopularniejszych samochodów na rynku. Ci, którzy nią jeździli podkreślają stopień dopracowania całej konstrukcji. Jak widać dla Japończyków było to zbyt mało.
Z tej okazji model NSX na rocznik 2019 zyskał szereg usprawnień. W zawieszeniu pojawiły się nowe stabilizatory - usztywnione o 26% z przodu i 19% z tyłu. Zastosowano też znacznie sztywniejsze mocowania oraz gumy, co pozytywnie wpływa na zachowanie auta na drodze. W parze z tymi zmianami poszły także modyfikacje działania napędu na cztery koła SH-AWD, wspomagania układu kierowniczego, ESP i pracy amortyzatorów z cząstkami ferromagnetycznymi.
W efekcie NSX ma być przyjaźniejszy w codziennej eksploatacji i skuteczniejszy na torze. Jednostka 3.5 V6 zyskała z kolei nowe wtryskiwacze, filtr GPF oraz poprawione odprowadzanie ciepła ze sprężarek. Koła obuto z kolei w opony Continental SportContact.
Przy okazji gamę lakierów uzupełniono odcieniem Thermal Orange. W przednim grillu pojawił się nowy lakierowany element, zaś we wnętrzu znajdziemy nowe kolory wykończenia (Indigo Blue) oraz więcej fragmentów wyłożonych alcantarą. Cena? Za Acurę (Hondę) NSX trzeba zapłacić 157 000 dolarów w USA. Europejska oferta Hondy NSX wciąż jest mocno ograniczona, a sam samochód niedostępny na wielu rynkach - w tym w Polsce.