Alfa Romeo Milano ma już polskie ceny. Zobaczcie ile kosztuje "Włoszka z Tychów"
Ten samochód jest gwiazdą kończącego się tygodnia. Alfa Romeo Milano zaskoczyła wszystkich wyglądem. Teraz może też mocno zdziwić ceną. Wiemy ile kosztuje w Polsce.
Tak szybkiej akcji zupełnie się nie spodziewaliśmy. Włosi dopiero co pochwalili się swoją nowością, a już znamy jej ceny. Alfa Romeo Milano jest jednym z najważniejszych modeli dla tej marki w ostatnich latach. To "być albo nie być" w trudnym segmencie droższych crossoverów z segmentu B, noszących metkę "premium".
Dlaczego? Odpowiedź jest bardzo prosta. Po pierwsze - to bardzo chodliwy segment, w którym sprzedaje się dużo samochodów. Po drugie - Alfa Romeo ma mocną pozycję w krajach, gdzie małe samochody sprzedają się bardzo dobrze. Bądź co bądź na południu europy segment B jest wciąż mocny.
Na rynek trafi jako miękka hybryda i elektryk. Wiemy ile trzeba zapłacić za ten samochód w Polsce.
Alfa Romeo Milano 2024. Cena w Polsce miło zaskakuje
Nie, nie jest tanio - ale tego nikt nie oczekiwał. Na start w ofercie debiutują dwa warianty - hybrydowy i elektryczny. Wokół nich zbudowano gamę wersji wyposażeniowych.
Ofertę otwiera Alfa Romeo Milano Ibrida. Za bazowy wariant zapłacicie 129 600 złotych. Warto zaznaczyć, że do ceny każdego samochodu doliczana jest opłata transportowa w wysokości 500 złotych.
Co znajdziemy w wyposażeniu wersji Ibrida?
- 17-calowe alufelgi
- światła full-led
- klimatyzację automatyczną
- 10,25-calowy ekran wskaźników
- 10,25-calowy ekran multimediów
Półkę wyżej stoi wariant Ibrida Speciale, który oferuje:
- 18-calowe alufelgi
- matowe materiały wykończenia wnętrza (brzmi to tajemniczo)
- elektrycznie regulowane fotele Spiga (kubełkowe)
- systemy wspomagania jazdy poziomu drugiego
Sercem wersji hybrydowej jest silnik 1.2 z rodziny PureTech. To nowa generacja tej jednostki, ponoć znacznie lepsza od poprzednika. Moc na koła trafia dzięki 6-biegowej dwusprzęgłowej automatycznej skrzyni biegów. Łącznie do dyspozycji kierowcy jest 136 KM.
Alfa Romeo Milano Elettrica jest wyraźnie droższa
Tutaj cennik otwiera kwota 172 300 złotych i tutaj także trzeba doliczyć 500 złotych za dostawę pojazdu. W elektrycznym wariancie przygotowano trzy wersje wyposażeniowe.
Listę otwiera Elettrica, w której znajdziemy:
- 18-calowe alufelgi
- światła full-led
- 10,25-calowy ekran zegarów
- 10,25-calowy ekran multimediów
Elettrica Speciale uzupełnia to wszystko o:
- matowe wykończenie detali nadwozia w kolorze Arese Red
- elektrycznie regulowane fotele Spiga
- systemy asystujące poziomu drugiego
Ofertę zamyka Elettrica Veloce, która w wyposażeniu oferuje dodatkowo:
- 20-calowe felgi alumuniowe
- sportowe zawieszenie i mechanizm różnicowy Torsen
W tym wydaniu dostajemy też 240 KM zamiast 156 KM. Akumulator oferuje 54 kWh pojemności.
Z jakimi samochodami konkuruje Milano?
Tutaj można wymienić jednego bezpośredniego konkurenta - Lexusa LBX. To auta skierowane do zupełnie innej grupy klientów, aczkolwiek grające w jednej lidze. Moc i wyposażenie, a także ceny, są tutaj dość zbliżone.
Poza tym do listy samochodów możemy dodać Audi Q2, które jednak lada chwila zniknie z rynku. Niemniej jest to też jeden z przedstawicieli tego dziwnego segmentu. Podsumowując - Włosi wchodzą na rynek z bardzo ciekawym produktem, który ma szansę przyciągnąć do salonów nowych klientów. Mając to na uwadze można śmiało powiedzieć, że Milano naprawdę wpłynie na przyszłość tej firmy.