Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio wyceniona
Chcecie zaparkować w swoim garażu Alfe Romeo Stelvio Quadrifoglio? Szykujcie portfele - producent opublikował polski cennik. Tanio nie będzie!
Ile trzeba zapłacić za 510 koni mechanicznych i 600 Nm generowanych przez silnik 2.9 V6 z podwójnym doładowaniem, prędkość maksymalną przekraczającą 280 km/h, sprint do setki na poziomie 3,8 sekundy oraz oczywiście tytuł najszybszego SUV-a na Nurburgringu? Dokładnie 402 800 zł. A to dopiero początek zabawy.
Osoby, które będa ostro traktować samochód z pewnością powinny zainteresować się ceramicznymi tarczami hamulcowymi. Zwiększają one skuteczność układu, niemal niwelując tak zwany fading. Przy okazji odchudzają Stelvio Quadrifoglio o 17 kilogramów. Cena? 33 000 zł.
Poza tym można dobrać dach panoramiczny za 7 500 zł, lakierowane zaciski hamulcowe (czerwone lub żółte, 2000 zł) lub kubełkowe fotele Sparco z plecami z włókna węglowego (15 800 zł). Fani bardziej komfortowych siedzisk mogą doposażyć standardowe fotele w elektryczne sterowanie i podgrzewanie (6 500 zł). Adaptacyjny tempomat także wymaga dopłaty - 5 200 zł. Standardowe lakiery metalizowane kosztują 4 300 zł, zaś trójwarstwowe (biały i czerwony) aż 10 500 zł.
Pierwsze egzemplarze trafią do klientów dopiero na przełomie pierwszego i drugiego kwartału przyszłego roku.