BMW iX1 2023. Trzecie wydanie ma szansę na ogromny sukces
Jak zwykle na kilka chwil przed oficjalną premierą możemy poznać potencjalnie ważną dla rynku nowość. BMW X1 2023 i iX1 2023 ma szansę na sukces. Oto dlaczego.
W tym roku marka z Monachium dosłownie zasypuje nas nowościami. Dopiero zaczęliśmy przyzwyczajać się do nowego BMW Serii 7 i i7, a na rynek wjeżdża już kolejna premiera. Tym razem jest to zdecydowanie bardziej przystępne auto, do tego bardzo ważne dla marki. BMW X1 2023 i BMW iX1 2023 wchodzą do gry w segmencie kompaktowych SUV-ów. Oto co oferują.
BMW X1 2023 - lepsze, nowocześniejsze, efektowne wizualnie
Trzeba przyznać, że Niemcy solidnie przyłożyli się do swojego kluczowego produktu. Klienci marki naprawdę lubią BMW X1 - i nie ma w tym nic dziwnego. Ten kompaktowy SUV oferuje naprawdę wiele, a nowe wydanie dodatkowo okrywa to ciekawym dla oka nadwoziem.
W sieci pojawiły się pierwsze zdjęcia trzeciej już generacji tego modelu. To będzie także pierwsze wydanie małego SUV-a BMW, w którym pojawi się wariant elektryczny.
Zacznijmy właśnie od niego. BMW iX1 2023 ma oferować ponad 430 kilometrów zasięgu, napęd na cztery koła i zapas mocy. Niemcy jeszcze nie chwalili się szczegółową specyfikacją, tak więc na te informacje musimy poczekać do oficjalnego debiutu.
Nieco więcej wiemy natomiast o BMW X1 2023. Tutaj wiele elementów będzie dzielonych z Serią 2 Active Tourer i tyczy się to także gamy jednostek napędowych. Ofertę otworzy wariant 18i, czyli 140-konna benzyna 1.5 (3 cylindry). Półkę wyżej stanie wariant 20i, oferujący 170 KM. Ofertę zamknie na tę chwilę model 23i, czyli 2-litrowa 4-cylindrowa benzyna generująca ponad 200 KM.
BMW zapowiedziało także wariant M35i, w którym dostaniemy ponad 300 KM. Ten jednak zadebiutuje nieco później.
BMW X1 2023 i iX1 2023 wyróżnia się ciekawą stylistyką
Nie znajdziemy tutaj przekombinowanych dużych nerek i nietypowych świateł. Front prezentuje się dość ciekawie i może wpaść w oko. To samo tyczy się tylnej części nadwozia, nawiązującej swoją linią do poprzednich generacji.
Wnętrze z kolei w całości przeniesiono z Serii 2 Active Tourer. Oznacza to dużą ilość miejsca dla pasażerów, praktyczne schowki i komfort podróżowania. Niestety, w tym modelu także pożałowano pokrętła systemu iDrive, stawiając na w pełni dotykową obsługę.