Lubisz tuning i masz BMW Serii 5 G60? Mamy dobre wieści. AC Schnitzer ma coś dla Was

Na szczęście tuning ma się dobrze - choć nie cieszy się taką popularnością, jak jeszcze kilka lat temu. AC Schnitzer wzięło na warsztat nowe BMW Serii 5 G60. Zobaczcie co Niemcy przygotowali dla tego modelu.

Czasy szalonych projektów tuningowych i pokręconych modyfikacji są już dawno za nami. Teraz największe firmy skupiają się głównie na poprawianiu wyglądu nowych samochodów, a także na drobnych zmianach w zawieszeniu. AC Schnitzer to idealny przykład. Ta niemiecka firma przygotowała właśnie dyskretny zestaw do BMW Serii 5 G60.

To klasyka gatunku w wykonaniu tego tunera. Zmiany są widoczne gołym okiem, a jednocześnie nie psują wyglądu nowej "piątki". Co możemy tutaj wrzucić na pokład limuzyny BMW?

AC Schnitzer sprawiło, że BMW Serii 5 G60 nabrało charakteru. Jest nieco bardziej zadziorne wizualnie

Przede wszystkim niemiecka firma skupiła się na dokładkach zderzaków i progów bocznych. To typowe elementy, które są fundamentem wielu pakietów modyfikacji. Nowością jest też podwójny spoiler - jeden na pokrywie bagażnika i drugi, dyskretny, nad tylną szybą.

Niemcy nie zapomnieli też o typowych dla siebie naklejkach, podkreślających linię boczną. Na tylnych drzwiach pojawił się logotyp firmy.

Wisienką na torcie są autorskie felgi AC Schnitzer. Wzory AC1, AC3 i AC4 dostępne są w rozmiarze 19, 20 i 21 cali. Tym samym klienci mają tutaj szeroki wybór, dopasowany do swoich oczekiwań i potrzeb. Koła osadzono na dystansach (10 mm), dzięki czemu sylwetka samochodu jest dużo bardziej atrakcyjna.

W parze z tymi zmianami idzie obniżone zawieszenie. Wersje tylnonapędowe dostały zestaw, który obniża samochód o 15-20 mm, zaś modele xDrive można obniżyć o 25-30 mm.

BMW Serii 5 G60 2024 AC Schnitzer

Ceny tych elementów nie są niskie, ale dla fanów tuningu nie powinno to stanowić większego problemu. Na przykład przedni splitter wyceniono na 1290 euro. Dokładki boczne kosztują 840 euro, a lotka na pokrywie bagażnika 540 euro. Spoiler dachowy wymaga wydania 490 euro - dokładnie tyle, ile na ile wyceniono sprężyny obniżające samochód. Najdroższym elementem są felgi, kosztujące do 5890 euro.

AC Schnitzer podkreśla, że wszystkie dodatki są kompatybilne nie tylko z całym przekrojem wariantów spalinowych. Dla BMW i5 i wariantu Touring (G61) także przygotowano takie elementy, oczywiście dopasowane do różnic płynących w tych wariantach napędowych i nadwoziowych.

Źródło: AC Schnitzer