Lubisz tuning i masz BMW Serii 5 G60? Mamy dobre wieści. AC Schnitzer ma coś dla Was
Na szczęście tuning ma się dobrze - choć nie cieszy się taką popularnością, jak jeszcze kilka lat temu. AC Schnitzer wzięło na warsztat nowe BMW Serii 5 G60. Zobaczcie co Niemcy przygotowali dla tego modelu.
Czasy szalonych projektów tuningowych i pokręconych modyfikacji są już dawno za nami. Teraz największe firmy skupiają się głównie na poprawianiu wyglądu nowych samochodów, a także na drobnych zmianach w zawieszeniu. AC Schnitzer to idealny przykład. Ta niemiecka firma przygotowała właśnie dyskretny zestaw do BMW Serii 5 G60.
To klasyka gatunku w wykonaniu tego tunera. Zmiany są widoczne gołym okiem, a jednocześnie nie psują wyglądu nowej "piątki". Co możemy tutaj wrzucić na pokład limuzyny BMW?
AC Schnitzer sprawiło, że BMW Serii 5 G60 nabrało charakteru. Jest nieco bardziej zadziorne wizualnie
Przede wszystkim niemiecka firma skupiła się na dokładkach zderzaków i progów bocznych. To typowe elementy, które są fundamentem wielu pakietów modyfikacji. Nowością jest też podwójny spoiler - jeden na pokrywie bagażnika i drugi, dyskretny, nad tylną szybą.
Niemcy nie zapomnieli też o typowych dla siebie naklejkach, podkreślających linię boczną. Na tylnych drzwiach pojawił się logotyp firmy.
Wisienką na torcie są autorskie felgi AC Schnitzer. Wzory AC1, AC3 i AC4 dostępne są w rozmiarze 19, 20 i 21 cali. Tym samym klienci mają tutaj szeroki wybór, dopasowany do swoich oczekiwań i potrzeb. Koła osadzono na dystansach (10 mm), dzięki czemu sylwetka samochodu jest dużo bardziej atrakcyjna.
W parze z tymi zmianami idzie obniżone zawieszenie. Wersje tylnonapędowe dostały zestaw, który obniża samochód o 15-20 mm, zaś modele xDrive można obniżyć o 25-30 mm.
Ceny tych elementów nie są niskie, ale dla fanów tuningu nie powinno to stanowić większego problemu. Na przykład przedni splitter wyceniono na 1290 euro. Dokładki boczne kosztują 840 euro, a lotka na pokrywie bagażnika 540 euro. Spoiler dachowy wymaga wydania 490 euro - dokładnie tyle, ile na ile wyceniono sprężyny obniżające samochód. Najdroższym elementem są felgi, kosztujące do 5890 euro.
AC Schnitzer podkreśla, że wszystkie dodatki są kompatybilne nie tylko z całym przekrojem wariantów spalinowych. Dla BMW i5 i wariantu Touring (G61) także przygotowano takie elementy, oczywiście dopasowane do różnic płynących w tych wariantach napędowych i nadwoziowych.