Cadillac na stopy. Kup sobie buty w stylu aut tej marki

Cadillac, znana amerykańska marka motoryzacyjna, postanowiła połączyć siły z uznanym projektantem obuwia, Dominicem Ciambrone i jego zespołem designerów, znanym jako "Surgeon". Efekty ich współpracy są mocno zaskakujące.

Przed Wami cztery pary unikalnych butów, inspirowanych modelami samochodów marki Cadillac: Celestiq, Lyriq, Optiq oraz Escalade IQ. Współpraca ta nie opierała się jedynie na typowym marketingowym zabiegu. Projektanci obuwia współpracowali z zespołem designerów Cadillac w General Motors’ Design Center w Warren, Michigan.

Cadillac na stopy, w efekciarskim stylu

Buty te czerpią inspiracje z elementów, które można znaleźć w wymienionych modelach samochodów. Wykorzystano w nich te same skóry, wzory tapicerki, tekstylia, techniki szycia oraz kolory, które można zobaczyć we wnętrzach i na zewnątrz tych aut.

Efektem są kolorowe i wyraziste projekty, które teoretycznie odzwierciedlają charakter tej marki. Choć są dość odlotowe wizualnie, to już budzą spore zainteresowanie fanów marki. Zaskoczeni?

Oficjalna sprzedaż tych unikalnych butów ruszy już 8 września na stronie CadillacSignature.com. Warto dodać, że każdy model zostanie wyprodukowany jedynie w pięciu egzemplarzach, co czyni je niezwykle rzadkimi.

Dla tych, którzy szukają czegoś jeszcze bardziej wyjątkowego, przygotowano specjalną parę butów, która trafi na aukcję na CharityBuzz.com

Te buty nawiązują do osobistej historii profesjonalnego tenisisty i ambasadora marki Cadillac, Francisa Tiafoe. Dochód z aukcji zasili Fundusz Francisa Tiafoe, który wspiera młodzież, oferując im bezpłatne lub niskokosztowe zajęcia tenisowe oraz programy edukacyjne.

Cadillac buty

Oprócz obuwia, Cadillac oferuje również inne "luksusowe" dodatki. Wśród nich znajdziemy m.in. kurtkę inspirowaną modelem Escalade IQ oraz kaszmirowy sweter, którego cena wynosi 450 dolarów, a który powstał we Włoszech. Ba, są nawet świeczki, które wyceniono na "skromne" 50 dolarów

Amerykańska marka oczywiście nie jest jedyną, która robi takie rzeczy. Teraz każdy producent stawia na tworzenie odzieży dopasowanego do charakteru samochodów. Niektóre marki tworzą nawet ekskluzywne butiki. Tutaj przykładem może być Maybach, który sygnuje swoim logotypem wiele drogich przedmiotów.

Z kolei BMW i Audi chętnie udzielają logotypów BMW M i Audi Sport na różne ubrania. Ferrari przez lata współpracowało z Pumą, tworząc serię obuwia inspirowaną samochodami tej marki. Cadillac wpisuje się więc tutaj w powszechny marketingowy schemat promocji marki.