Elektryczne Volkswageny jak produkty Apple?
Dobra wiadomość dla fanów elektroniki z jabłuszkiem w logo. Apple inspiruje największych z branży motoryzacyjnej.
Volskwagen szykuje się do wprowadzenia na rynek gamy modeli elektrycznych. To oznacza, że markę czeka rewolucja - również w kwestii designu.
Jak mówi Klaus Bischoff, szef stylistów marki z Wolfsburga, najważniejsza w projektowaniu nowych aut będzie prostota. A jak wiadomo, królem prostoty w świecie designu jest firma Apple, która stworzyła z niej swój znak rozpoznawczy.
W Volkswagenie o tym wiedzą i zamierzają czerpać ze stylu amerykańskiego producenta elektroniki.
Bischoff mówi również, że obecnie przeżywa najbardziej ekscytujący etap swojej kariery, ponieważ może robić wiele rzeczy po raz pierwszy i na nowo.
VW planuje wydać co najmniej 34 miliardy euro na stworzenie swojej gamy aut EV i rozwijanie technologii aut autonomicznych. Najszybciej możemy spodziewać się modeli I.D. Hatchback, I.D. Crozz SUV i retro mikrobusa I.D. Buzz. Volkswagen szykuje również dla wszystkich miłośników aut elektrycznych niespodziankę - specjalnie na salon w Genewie.