Ferrari F8 Spider N-Largo - Novitec na grubo i szeroko, tylko dla 15 osób

Ferrari F8 Spider N-Largo uzupełnia gamę "najgrubszych" projektów Noviteca. 15 sztuk Spidera dołączy do takiej samej liczby F8 N-Largo z zamkniętym dachem.

Kiedy Novitec zabiera się za projekt z serii N-Largo, na pewno nie będzie dyskretnie. Ferrari F8 Spider N-Largo przekłada to na nowy poziom, gdzie szerokie bodykity, duża moc i metry kwadratowe włókna węglowego są zamknięte w otwartym nadwoziu. To projekt na granicy dobrego smaku, ale jeden z tych, które robią duże wrażenie.

Tuner wrzucił tu nowe, agresywniejsze zderzaki, zintegrowane z błotnikami wyloty powietrza, lusterka w stylu F1, nowy dyfuzor i skrzydło z włókna węglowego. Pojawił się zmieniony wlot w masce i inaczej poprowadzone linie przepływu powietrza. To wszystko dopełnia wyglądu Noviteca N-Largo z jego absurdalnymi poszerzeniami. Dokładnie rzecz biorąc, to o 13 cm więcej Ferrari "w biodrach". F8 Spider N-Largo ma aż 211 cm szerokości, więc lepiej nim uważać, bo w wielu uliczkach może się nie zmieścić. A szkoda byłoby zarysować kute felgi Novitec NF10 NL, zrobione dla niemieckiego tunera przez firmę Vossen. Klienci mogą je zamówić w jednym z 72 kolorów. Na felgi założono opony w rozmiarze 255/30 ZR 21 (z przodu) i 335/25 ZR 22 (tył).

F8 Spider N-Largo

Novitec F8 Spider N-Largo jest mocniejszy

Taki wygląd i brak zmian w mocy? Nieee. N-Largo ma standardowy silnik z modelu F8, czyli 3,9 V8 z podwójnym doładowaniem, ale zainfekowany modułem Novitec N-Tronic. Dzięki temu osiąga 818 KM i 903 Nm, co daje solidny przyrost niemal 100 KM i 133 Nm. Przyspieszenie do 100 km/h spadło o 0,3 sekundy, a do 200 km/h - o 0,4 sekundy. Sprint będzie więc trwał odpowiednio 2,6 sekundy i 7,4 sekundy. Prędkość maksymalna wyniesie 340 km/h. To będzie całkiem szybki roadster.

Klient może też wybrać opcjonalny wydech z Inconelu. Dodatkowo można go będzie zamówić pokrytego złotem oraz ze stucelowym sportowym katalizatorem. W zawieszeniu tylko jedna zmiana, czyli sprężyny obniżające o 35 mm. Ale zestaw hydrauliczny do podnoszenia przodu zostaje na miejscu.

Cena nie została ujawniona, ale sądzimy, że większość egzemplarzy sprzeda się na pniu. Nie wszystkie muszą być fioletowe, jak sztuka prezentowana na zdjęciach. Ale za taką też się nie obrazimy.