Fiat Grande Panda wjeżdża na polski rynek. Cena też jest "grande"
Fiat Grande Panda wjeżdża na polski rynek. Ma dwa silniki do wyboru i zaskakująco wysoką cenę - zwłaszcza w porównaniu z Citroenem C3.
- W polskiej ofercie debiutuje Fiat Grande Panda
- Włoski przedstawiciel segmentu B jest dostępny w wersji spalinowej i elektrycznej
- Cena jest zaskakująco wysoka
Ten samochód to idealny przykład na to, że Stellantis wciąż nie wie czym jest dla nich marka z Turynu. Fiat Grande Panda 2025 debiutuje w polskiej ofercie marki. Wygląda bardzo ciekawie, ale ma jedną zaskakującą cechę - bardzo wysoką cenę.
To bliźniak Citroena C3, z którym dzieli wiele podzespołów. O dziwo nie jest to jednak auto podobnie wycenione - dorzucono tutaj solidny "bonus" kwotowy.
Fiat Grande Panda 2025. W Polsce dostaniejsz go za niecałe 80 000 złotych
79 900 złotych - tyle kosztuje bazowa wersja Pop z silnikiem 1.2 MHEV o mocy 100 KM i z 6-biegowym automatem eDCT6. Takie połączenie może oznaczać wyższą kwotę, tym bardziej, że Citroen C3 póki co wyjeżdża na drogi wyłącznie w wersji z manualem. Niemniej 80 000 złotych za bazową Pandę to wciąż kwota astronomiczna, którą Dacia Sandero podcina bez większego problemu.
Półkę wyżej w ofercie stoi wariant Icon, wyceniany na 85 900 złotych. Ofertę zamyka wersja La Prima, która kosztuje 96 900 złotych.
W standardowym wyposażeniu wersji Pop znajdziemy między innymi manualną klimatyzację, elektrykę szyb z przodu, czujniki cofania i podstawowe systemy bezpieczeństwa. W standardzie nie ma multimediów - ich rolę ma pełnić smartfon.
Wariant Icon uzupełnia to o 10,25-calowe multimedia, ledowe światła do jazdy dziennej i tempomat. Znajdziecie tutaj takżę lakierowane klamki i ładniejsze felgi.
W modelu La Prima znajdziecie 17-calowe alufelgi, stylową deskę rozdzielczą wykończoną bambusem, skórzana kierownica, kamerę cofania i wiele innych dodatków.
Drugą opcją jest 113-konny wariant elektryczny w wersji RED, z baterią o pojemności 44 kWh
Tutaj cennik otwiera kwota 110 000 złotych. Tym samym do Grande Pandy trzeba dopłacić niecałe 3 tysiące złotych. Wariant RED jest zbliżony do wersji Icon pod kątem wyposażenia. Wariant La Prima w elektryku kosztuje 125 000 złotych.
Sprzedaż nowej Grande Pandy ruszy w najbliższych dniach. Pierwsze samochody pojawią się u dealerów już lada chwila, wczesną wiosną.