Fiat Panda K-Way - Moda na kolory
Fiat Panda w swojej najnowszej odsłonie zadebiutował podczas Salonu Samochodowego w Genewie. Nazwa K-Way pochodzi od marki odzieży przeciwdeszczowej, we współpracy z którą auto powstało.
Fiat Panda K-Way bazuje na wersji wyposażeniowej Easy i zdaniem producenta jego głównymi odbiorcami będą osoby młode oraz kobiety. Włoska marka postawiła bowiem na lekki styl miejski, który kojarzyć się będzie z modną marką, a to przede wszystkim za sprawą dostępnej palety kolorów.
Kolorystyka auta, tak z zewnątrz, jak i wewnątrz, nawiązuje do marki K-Way. Opiera się bowiem na połączeniu barwy żółtej, pomarańczowej i niebieskiej. Detale, jak oprawka logo, relingi dachowe, obudowa lusterek, listwy boczne, pokryte zostały z kolei ciemnym odcieniem grafitu.
Lusterka i pokrywa piasty dostępne będą w jednym z wyżej wymienionych kolorów, dzięki czemu można będzie dopasować do własnych upodobań. Samo nadwozie zaś będzie mogło przybrać kolor niebieski, biały, czarny, żółty, pomarańczowy lub czerwony. Dzięki temu klienci dostaną do dyspozycji 20 możliwości wyboru spośród kombinacji kolorystycznych.
Fotele nowej wersji Pandy pokryte zostały ekoskórą w kolorze niebiesko-szarym. Znalazło się na nich także logo K-Way. Podobnej barwy są dywaniki z wielowarstwowego PVC, na których również umieszczono logo marki odzieżowej. Fotele są wyposażone w kieszenie, w których nie tylko będzie można przechowywać drobne przedmioty. Znajdzie się tam bowiem również specjalnie zaprojektowana kamizelka odblaskowa Visibag, którą stworzyła firma K-Way.
Co znajdziemy pod maską? Na samym początku w ofercie pojawi się benzynowy silnik 1.2 o mocy 69 koni mechanicznych oraz 0.9 TwinAir, który zależnie od wariantu generować będzie 65 lub 85 koni mechanicznych mocy. Jednocześnie klienci zyskają możliwość wyboru silników dwupaliwowych. Będą to 0.9 TwinAir Metan 80 KM i 1.2 LPG 69 KM. Z czasem natomiast gama silnikowa ma zostać rozszerzona o jednostkę wysokoprężną 1.3 Multijet.
Fiat Panda K-Way na wyposażeniu otrzyma system Blue&Me ze sterowaniem z koła kierownicy, radio CD/MP3 z 6 głośnikami, systemy ABS, BAS i EBD, a także 4 poduszki powietrzne, asystenta zmiany biegów i system Start&Stop w przypadku jednostek TwinAir i Multijet.
Nowy wariant Pandy pojawi się najpierw we włoskich salonach, gdzie dostępny będzie od końca kwietnia bieżącego roku. Niedługo później ma pojawić się na pozostałych rynkach europejskich.