Ford Ranger wjeżdża do polski w wersji Wildtrak i Limited. Znamy ceny

Najpopularniejszy pickup w Europie debiutuje w całkowicie nowym wydaniu. Ford Ranger wjeżdża do polskiej oferty w wersjach Wildtrak i Limited. Sprawdzamy ile kosztuje.

Raptor przetarł szlak - teraz przyszedł czas na "cywilne" odmiany. Ford Ranger debiutuje w polskiej ofercie marki w dwóch wersjach. Póki co dostaniemy warianty Wildtrak i Limited, oferujące dobre wyposażenie i mocne silniki. Docelowo dołączy do nich także wersja Platinum, a później także bardziej robocze wydania tego pickupa.

To dla Forda niezwykle ważny samochód. Być może o tym nie wiecie, ale Ford Ranger jest najpopularniejszym pickupem w Europie. Amerykańska marka chce zachować ten tytuł, a nowa generacja ma ogromne szanse na osiągnięcie sukcesu.

Ford Ranger 2023 Wildtrak

Ford Ranger 2023 - POLSKI CENNIK. Najtańszy wariant kosztuje 201 950 zł netto

Póki co w gamie modelowej dostępne są dwie wersje - Limited i Wildtrak. Obie oferowane są w wydaniu Double Cab z bogatym standardowym wyposażeniem.

Ford Ranger Limited wyceniony został na 201 950 złotych netto. W tej wersji dostajemy domyślnie silnik 2.0 EcoBlue z podwójnym doładowaniem. 205 KM i 10-biegowy automat to bardzo dobry duet, który doceni wiele osób.

Dla marki kluczowy jest Ford Ranger Wildtrak

To właśnie ta wersja była najczęściej wybierana w przypadku poprzedniej generacji. Aż 60% klientów decydowało się na Wildtraka, głównie za sprawą bogatego wyposażenia i ciekawego wyglądu.

Ford Ranger Wildtrak kosztuje wyjściowo 209 600 złotych netto. Tutaj wybór jednostek napędowych jest nieco większy, gdyż obok silnika 2.0 EcoBlue 205 KM dostajemy też wyczekiwaną przez wiele osób jednostkę 3.0 V6.

Ta generuje 240 KM i 500 Nm, a moc trafia na cztery koła za pośrednictwem 10-biegowego automatu. Można więc śmiało powiedzieć, że jest to godny następca 3,2-litrowej jednostki R5, którą stosowano w Rangerze poprzedniej generacji (w wersji sprzed liftingu).

Ford Ranger 2023 Wildtrak Cena

Do oferty dołączą też wersje użytkowe: XL i XLT

Te zyskają najsłabszy, 170-konny silnik wysokoprężny. Standardowo łączy się go z 6-biegowym manualem, zaś opcją będzie 6-biegowy automat. To samochód przeznaczony głównie dla firm i dla służb - zresztą chętnie przez nie wybierany. Wiele wielkich korporacji budowlanych, a także wojsko czy straż pożarna, chętnie decydują się na Rangery.

Nowe modele można już zamawiać, a dostawy rozpoczną się w najbliższych tygodniach. Patrząc na to jak miło zaskoczył nas Ranger Raptor, to o sukces tego auta raczej nie trzeba się martwić.