Ford Ranger MS-RT bawi się w "drogowego" Raptora - i wygląda ciekawie

Ford Ranger Raptor jest szybki i skuteczny poza asfaltem. Wersja MS-RT może zjechać z asfaltu, ale na nim czuje się najlepiej.

Rodzina użytkowych Fordów z plakietą MS-RT rozszerza się w ekspresowym tempie. Do Transitów dołącza teraz Ford Ranger, w którym zmieniło się naprawdę wiele elementów. Jakich? Przede wszystkim wizualnych. Auto poszerzono ciekawym bodykitem, który nadaje temu pickupowi dużo bardziej agresywny wygląd. Nowy zderzak i grill z plastikiem w strukturze "plastra miodu" może wpaść w oko i dynamizuje linię tego użytkowego auta. Dorzucono tutaj także masywniejsze progi i "karbonowe" nakładki na lusterka. W nadkola wjechały z kolei aż 20-calowe felgi OZ Racing o pięcioramiennym wzorze. Przyjemny zestaw?

Ten Ford Ranger lubi asfalt i ciężką robotę

Ford nie ukrywa możliwości tego auta. Terenowe zdolności zostały nieco ograniczone, ale użyteczność nie zmalała. Ładowność to wciąż blisko 1100 kilogramów, a na hak można bez problemu wrzucić 3500 kg. Tym samym ciągnięcie łodzi czy samochodu na przyczepie nie będzie tutaj żadnym problemem.

Ford Ranger MS-RT Ford Ranger MS-RT

Mocy nikomu tutaj nie zabraknie. Pod maską znajduje się jednostka 2.0 EcoBlue oferująca 213 KM i 500 Nm momentu obrotowego. Moc na tylną oś (lub na wszystkie cztery koła) trafia za pośrednictwem 10-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Mnogość przełożeń ułatwia pracę z obciążeniem - czy to na pace, czy to w postaci przyczepy.

Diesel może "solidnie" hałasować

Ford Ranger MS-RT może być też dość głośny - zwłaszcza na zewnątrz. Dealerzy, którzy będą sprzedawać ten samochód, mogą w nim zainstalować soundbox Maxhaust. Jest on sterowany z poziomu aplikacji i pozwala na uzyskanie rasowego brzmienia na zewnątrz i w środku auta. Jeśli więc lubicie szpanować, to jest to coś dla Was.

Gdzie dostępny będzie nowy Ford Ranger MS-RT? Marka nie odkrywa kart - wszystko wskazuje na to, że trafi on do wybranych przedstawicielstw w Europie. W ofercie pojawi się krótka kabina z dodatkową ławką z tyłu, oraz klasyczny "double cab".

Ceny nie są jeszcze znane, ale na niskie kwoty nie ma co liczyć. Wariant MS-RT może kosztować mniej więcej tyle, ile Ranger Raptor - czyli około 250 000 zł.