Nowy Hyundai i30 z pełnym polskim cennikiem. W ofercie silnik wolnossący
Nowy Hyundai i30 został już wyceniony. Najtańszy wariant kosztuje 69 900 zł i ma wolnossący silnik 1.5 DPI pod maską, co ucieszy wiele osób.
Jedną z gwiazd odwołanych targów w Genewie miał być nowy Hyundai i30. Samochód ten przeszedł duży lifting, który nie tylko odświeżył ten samochód wizualnie, ale także wprowadził bogatsze wyposażenie i nowe silniki. Teraz poznaliśmy kompletny cennik tego auta.
Nowy Hyundai i30: od 69 900 zł
Ofertę tego modelu otwiera wersja Classic Plus oraz jednostka 1.5 DPI (Dual Port Injection). Silnik ten to nowa wolnossąca konstrukcja, która generuje 110 KM. Moc przekazywana jest na koła za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni biegów.
W standardowym wyposażeniu wersji Classic Plus dostaniemy światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przednie światła przeciwmgłowe z doświetlaniem zakrętów, radio z ekranem 3,8-cala i Bluetoothem, klimatyzacja manualna, komputer pokładowy, alarm i tempomat. Nie zabrakło tutaj także podłokietnika i fotela regulowanego na wysokość.
Wersja Classic Plus może być wzbogacona o pakiet Drive, wyceniany na 1200 zł. Zawiera on czujniki cofania oraz skórzane obszycie kierownicy i lewarka skrzyni biegów.
Wersja Comfort jest najrozsądniejszym wyborem
Odmiana ta łączy elementy z wersji Classic Plus i pakietu Drive z automatyczną klimatyzacją, systemem inforozrywki z 8-calowym ekranem dotykowym (obsługuje on Apple CarPlay i Android Auto), 16-calowe alufelgi, satynowe obramowanie szyb, przyciemniane tylne szyby czy składane elektrycznie lusterka.
Do tej odmiany można dołożyć przednie światła w technologii LED (za 2000 zł) i system multimedialny z ekranem 10,25-cala za 3700 zł. Za podgrzewane fotele i kierownicę (dostępne w ramach pakietu Winter) zapłacimy 1000 zł.
W odmianie Premium jest już wszystko
Ledowe tylne światła, przednie czujniki parkowania, czujnik deszczu, fotochromatyczne lusterko wsteczne, elektryczny hamulec ręczny czy 17-calowe alufelgi to tutaj standard. Bez dopłaty dostaniemy też skórzano-materiałową tapicerkę i indukcyjną ładowarkę dla telefonów komórkowych. Opcją za 6500 zł jest skórzana tapicerka, wentylacja przednich foteli i elektryczna regulacja fotela kierowcy (z pamięcią ustawień).
Pod maską znajdziemy cztery silniki
Trzy z nich są benzynowe, zaś jeden to diesel. Ofertę otwiera wspomniana już jednostka 1.5 DPI. Półkę wyżej stoi 3-cylindrowa konstrukcja 1.0 T-GDI o mocy 120 KM, dostępna także z przekładnią automatyczną.
Nowością jest jednostka 1.5 T-GDI, która generuje 160 KM. Ta posiada system miękkiej hybrydy, który ma wpłynąć na obniżenie zużycia paliwa. Standardowo silnik ten paruje się z 6-biegową skrzynią manualną, opcją jest 7-biegowy automat DCT.
Diesel? Jedynym wyborem jest konstrukcja 1.6 CRDi oferująca 115 KM.
Dealerzy zaczynają już zbierać zamówienia na ten samochód.