Hyundai Palisade 2025 to katedra na kołach. I jest to piękne!
Wielki, monumentalny, bardzo kanciasty. Przed Wami nowy Hyundai Palisade 2025, czyli flagowy spalinowy SUV tej marki.
- Hyundai Palisade 2025 debiutuje na rynku
- Koreańczycy postawili na bardzo odważny i masywny design
- Nowy model nawiązuje częściowo do Santa Fe
Jeśli myśleliście, że Hyundai Santa Fe jest "kanciasty", to spójrzcie na ten model. Przed Wami nowy Hyundai Palisade 2025, czyli flagowy spalinowy SUV tej koreańskiej marki. Jego design jest naprawdę imponujący, zarówno z zewnątrz, jak i w środku.
Hyundai Palisade 2025, czyli "katedra na kołach". To określenie idealnie pasuje do tego samochodu
Koreański producent lubi bawić się formą. Jego samochody stały się naprawdę odważne wizualnie, a jednocześnie cieszą oko swoją elegancką linią. Idealnym przykładem jest właśnie nowy Palisade, który z jednej strony nawiązuje do poprzednika, ale z drugiej ma w sobie dużo więcej "monumentalności".
Miękkie i obłe linie, które pojawiały się w poprzedniku na krawędziach lamp i w kształcie grilla, są już przeszłością. Ich miejsce zajęły kanty, abolutnie wszechobecne. Znajdziecie je na błotnikach, w kształcie świateł, grillu i w różnych mniejszych detalach. Pewne jest to, że flagowy SUV Hyundaia będzie skutecznie opierać się starzeniu.
Wnętrze jest tutaj lekkim kontrastem. Też nie brakuje mu masywności, ale ma nieco więcej łagodnych linii. Koreańczycy w bardzo ciekawy sposób zabudowali ekrany, dzięki czemu nie zobaczymy tutaj typowej tabletozy, przyklejonej do deski rozdzielczej. Za to należy się bardzo duży plus.
Hyundai stawia też na wysoką jakość wykończenia i na topowe wyposażenie. Palisade będzie dostępny w kilku ciekawych konfiguracjach, w tym w wariancie 6-osobowym, wzorem Hyundaia Santa Fe.
Europa obejdzie się smakiem, ale...
Hyundai Palisade 2025 dalej będzie zarezerwowany dla wybranych rynków, z naciskiem na USA. Specyfikacja techniczna tego modelu wciąż jest tajemnicą. Pewne jest to, że po raz pierwszy w tym aucie zobaczymy napęd hybrydowy. Nie będzie to oczywiście konstrukcja bazująca na silniku 1.6 T-GDI. Trudno jednak powiedzieć na co postawili Koreańczycy - nieoficjalnie mówi się o wykorzystaniu silnika 2,5 z rodziny Smartstream (czterocylindrowy). W ofercie powinna też pozostać klasyczna V6-ka.