Hyundai Sonata 2024. Samochód, który bardzo chcielibyście mieć
Koreańczycy po raz kolejny pokazali, że nie boją się odważnych pomysłów. Hyundai Sonata 2024 zaskakuje wyglądem, oferuje ciekawe wnętrze i zyska mocne jednostki napędowe.
Sensuous Sportiness. Pod tym hasłem kryje się nowa filozofia projektowania samochodów przez markę Hyundai. Każdy nowy model wyróżnia się nie tylko atrakcyjną linią, ale też całym zestawem unikalnych cech. Hyundai Sonata 2024 to najlepszy przykład na to, że "klasa średnia" może wyglądać świetnie i może dalej się rozwijać.
Koreańska marka pokazała najnowsze wydanie tego samochodu. Jak się zmieniło i dlaczego warto zwrócić na nie uwagę?
Hyundai Sonata 2024. Ten samochód wprowadza wiele ważnych zmian
Ta marka nie stoi w miejscu. Jeśli myśleliście, że jej auta osiągnęły pewien poziom i już nie ewoluują, to jesteście w błędzie. Sonata jest właśnie pierwszym nowym samochodem, wprowadzającym szereg zmian.
Wyjątkowo warto więc najpierw zajrzeć do wnętrza. Nowością jest tutaj zakrzywiony ekran zegarów i multimediów, przypominający nieco rozwiązanie z BMW. Nowa grafika oraz estetyczny wygląd tego zestawu mocno unowocześnia kokpit.
Ten nawiązuje swoim stylem do nowej Kony, ale oferuje wszystko ze znacznie lepszym wykończeniem. Nie zabrakło tutaj ciekawych detali, takich jak trójramienna kierownica. Fani fizycznych przycisków także nie jękną ze smutkiem, gdyż Hyundai z nich nie rezygnuje - a tu ich nie brakuje.
Kabina Sonaty ma być jedną z bardziej przestronnych na rynku. Koreańczycy nie chwalą się jeszcze pełną specyfikacją, ale zdecydowanie zapowiada się to ciekawie.
Hyundai Sonata 2024 wygląda świetnie. Ciężko nie zwrócić uwagi na ten samochód
Styliści Hyundaia zadbali o każdy detal. Sportowy i zadziorny front wpada w oko, a płynnie poprowadzona linia dachu przechodzi w dobrze narysowany tył. Jest to bez wątpienia jeden z najlepiej wyglądających w tym segmencie samochodów.
Tajemnicą, przynajmniej częściowo, pozostają jednostki napędowe
Do tej pory Hyundai Sonata korzystał wyjściowo z jednostki 1.6 T-GDI. Teraz wszystko wskazuje na to, że Koreańczycy postawią na nowe konstrukcje, z silnikiem 2.5 T-GDI Smartstream na czele. Do tego ofertę uzupełni nowa, 290-konna wersja z napędem AWD. Będzie to więc bardzo ciekawa i kusząca propozycja w segmencie limuzyn klasy średniej.
Nowa Sonata nie jest oferowana w Europie. Wraz z wycofaniem modelu i40 Hyundai pożegnał ten segment na Starym Kontynencie. A szkoda, gdyż chcielibyśmy zobaczyć ten samochód na naszych drogach.