Izera powstaje od nowa. Tym razem nadwozie i wnętrze zaprojektuje Pininfarina
Izera wciąż jest prototypem, a fabryka istnieje tylko na papierze. Nasz nadchodzący elektryk przejdzie "lifting" - dzięki Pininfarinie.
Electromobility Poland nie śpi i wciąż pracuje nad naszym polskim samochodem elektrycznym. Już kilka miesięcy temu ogłoszono, że platforma i napęd trafią prosto z Geely. Będzie to znana konstrukcja SEA, używana już w smarcie #1. Teraz wiemy też, że nie trafi do auta ze znanym Wam nadwoziem. Izera przejdzie lifting - i to dość rewolucyjny.
Wciąż romansujemy z Włochami. Izera dostanie nadwozie i wnętrze, które zaprojektuje Pininfarina
Dzisiaj oficjalnie ogłoszono nowego partnera, choć współpraca między markami trwa od ponad pół roku. Już w listopadzie 2022 rozpoczęto prace nad nowymi nadwoziami dla Izery.
Liczba mnoga jest tutaj kluczowa, gdyż do wersji hatchback i SUV dołączyła nowa wersja - kombi. Jak widać plany są więc bardzo ambitne. Pozostaje liczyć na to, że faktycznie staną się rzeczywistością.
To jednak nie wszystko. Izera i Pininfarina stworzą program stażowy dla młodych stylistów
To brzmi obiecująco i bardzo ciekawie. Wiele osób z naszego kraju szuka swoich szans w branży, ale dotarcie do największych marek jest bardzo trudne. Taka furtka ułatwi osiągnięcie sukcesu i zdobycie cennego doświadczenia.
Póki co jednak wiele więcej się nie dowiecie. Electromobility Poland nie pochwaliło się jeszcze szkicami nowego projektu
Jak więc zmieni się Izera? To pozostaje tajemnicą. Nie wiemy też kiedy to auto zobaczymy w finalnej formie.
Electromobility Poland podaje za to inną kluczową datę - jest nią rok 2025. To właśnie wtedy na rynek ma trafić ten samochód w pierwszej wersji, choć może to być jeszcze prototyp. Prace przy fabryce mają ruszyć pełną parą już niebawem, a zakład będzie operacyjny w około 1,5 roku.
Czy jesteśmy więc o krok bliżej do premiery naszego polskiego samochodu? Wiele osób czeka na ten moment. W końcu czekamy na to od wielu lat, a obietnice płynące z Electromobility Poland są naprawdę duże.
Pininfarina zapowiada, że na opracowanie tego auta potrzebuje około trzech lat. Po stronie Włochów jest nie tylko narysowanie nadwozia i wnętrza, ale także stworzenie systemu komunikacji na linii "kierowca-multimedia".