KIA przedłuża gwarancje na swoje samochody

Jeśli gwarancja na Twoją Kię wygasa między 1 lutego a 30 kwietnia 2020 roku, to możesz liczyć na dodatkowe miesiące wsparcia producenta.

Ze względu na panującą na świecie sytuację KIA postanowiła przedłużyć gwarancję na swoje samochody. Pakiet tyczy się aut, w których gwarancja wygasła lub wygasa między 1 lutego a 30 kwietnia.

KIA

KIA Promise - gwarancja przedłużona do końca czerwca

Decyzja Kii tyczy się 142 państw i około 500 000 samochodów. Dzięki tej decyzji klienci marki nie będą musieli przemieszczać się dodatkowo w trakcie pandemii koronawirusa celem naprawy ich samochodów.

Sangdae Kim, Wiceprezes i Dyrektor Działu Obsługi Klienta, powiedział: „Przedłużając ochronę gwarancyjną samochodów należących do klientów, którzy mogą być dotknięci przez pandemię koronawirusa, Kia Motors ma nadzieję, że teraz będą oni mieli jeden powód mniej do zmartwień. Zależy nam na tym, aby w okresie kiedy zalecany jest dystans społeczny, rozwiązać wszelkie obawy naszych klientów, które dotyczą obsługi serwisowej”.

KIA

KIA Motor Poland będzie kontaktować się z klientami, aby poinformować ich o przedłużonej gwarancji i ewentualnie ustalić, czy będzie konieczność wizyty w serwisie celem naprawy jakiegoś defektu.