Masz 10 lat, aby kupić te auta. SEAT nigdzie się nie wybiera
SEAT ma za sobą świetny rok, Cupra rośnie w siłę, a najbliższe dziesięciolecie dla tych hiszpańskich firm zapowiada się... intrygująco. Jedno jest pewne - nikt nie znika z rynku.
Sprzedaż idzie w górę, zysk operacyjny rośnie, a klientów chętnych na te auta przybywa. SEAT i Cupra mogą świętować udany rok i rysują plany na kolejne lata. Minione 12 miesięcy to okres sporych wzrostów dla tych firm. Teraz przyszedł czas na kolejne działania, które mogą Was nieco zaskoczyć. Najważniejszą informacją jest to, że SEAT nigdzie się nie wybiera. Ba, przez 10 lat w ofercie będzie miał... trzy obecne modele.
Cupra z kolei stawia na nowości, które już niebawem wyjadą na drogi. Czego więc możemy się tutaj spodziewać?
SEAT ma być tanią alternatywą w grupie Volkswagena - Ibiza, Arona i Leon zostaną z nami przez 10 lat
Niebawem powinniśmy poznać produkcyjne wcielenie tych dwóch pierwszych samochodów. SEAT Ibiza i Arona zyskają nowy pas przedni i zmodyfikowane wnętrze. Wszystko po to, aby dalej zapewniać atrakcyjny wygląd i kusić wyposażeniem.
Są to samochody, które już dawno na siebie zarobiły. Hiszpańska marka tak naprawdę jest teraz w bardzo dobrej sytuacji, gdyż może pozwolić sobie na obniżenie cen modeli z segmentu B. W dobie ekspansji marek z Chin jest to na wagę złota. Już teraz Seat Arona w wyprzedaży kosztuje naprawdę mało i stanowi atrakcyjną propozycję dla osób, które cenią sobie samochody z niemieckim rodowodem.
Leon przeszedł w ubiegłym roku drobny lifting, który odświeżył jego napęd i wnętrze. Te zmiany są tutaj najważniejsze. Hybryda plug-in i napędy MHEV będą kluczowe w kolejnych latach. Zapewne w ciągu tej dekady zobaczymy jeszcze co najmniej jeden lifting, ale nie gra on tutaj tak ważnej roli. Pierwsze skrzypce należą do ceny.
Cupra z kolei szykuje się do premiery małego Ravala
Bazowy elektryk tej marki, zbudowany na platformie MEB Entry, będzie jednym z najważniejszych produktów. Ma połączyć stylowe nadwozie z wydajnym napędem i z przyjazną ceną.
Dla Cupry jest to bardzo ważne, gdyż ta marka rośnie w siłę i przyciąga nowych klientów. Szerokie portfolio z ciekawymi produktami jest więc podstawą sukcesu.


