MG HS 2025 wycenione w Polsce. To przepis na bestseller
Nowe MG HS 2025 jest znacznie bardziej dojrzałym i zaawansowanym autem, niż poprzednik. Nie oznacza to jednak, że zrujnuje domowy budżet. Polski cennik tego samochodu to miła niespodzianka!
- MG HS 2025 debiutuje w polskiej ofercie marki
- Do wyboru będą dwa rodzaje napędu
- Bazowa wersja jest tylko nieznacznie droższa, niż dotychczasowy wariant
Ten samochód ekspresowo podbił polski rynek. To właśnie flagowy model sprawił, że chińsko-brytyjska marka rośnie w siłę i pnie się ku pierwszej dwudziestce producentów w naszym kraju. Teraz do akcji wkracza MG HS 2025 - samochód, który może namieszać na rynku. Jest nowocześniejszy od poprzednika, ma atrakcyjny wygląd i ciekawe silniki. Do tego jego bardzo mocnym atutem będzie cena.
Nowe MG HS 2025 kosztuje w najtańszym wydaniu 109 900 złotych
Jest to cena promocyjna, na start sprzedaży tego samochodu. W tych pieniądzach wyjedziemy z salonu wersją Excite, z silnikiem 1.5 T-GDI o mocy 170 KM, spiętym z 6-biegowym "manualem". Standardowa cena tego samochodu to 117 900 złotych.
Półkę wyżej stoi wariant Exclusive. Tutaj za taki sam zestaw napędowy zapłacimy w promocyjnej ofercie 120 900 złotych. Cena katalogowa to 128 900 złotych.
W ofercie będzie też wariant z automatem. Tutaj trzeba doliczyć 9 000 złotych do każdej ceny. Jest to więc odpowiednio 118 900 złotych za wersję Excite w promocji (katalogowo 126 900 złotych) i 129 900 złotych za model Exclusive (katalogowo 137 900 złotych).
Już bazowa wersja Excite ma dobre wyposażenie
MG HS 2025 w takim wariancie tak naprawdę ma wszystko, czego do szczęścia potrzeba. Znajdziemy tutaj tempomat adaptacyjny, system multimedialny z obsługą Apple CarPlay/Android Auto, klimatyzację automatyczną, sześć głośników, czy materiałową tapicerkę.
Wersja Excite uzupełnia to elementami zwiększającymi komfort użytkowania. Na pokładzie debiutuje 8-głośnikowy zestaw audio, elektryczna pokrywa bagażnika, elektryczne sterowanie fotelami, elektrycznie składane lusterka, podgrzewane siedzenia, czy też aplikacja do obsługi samochodu.
Warto dodać, że obydwie wersje standardowo wyjeżdżają na 19-calowych felgach.
MG HS 2025 to rywal między innymi Toyoty RAV4
Nowa generacja tego samochodu urosła. Teraz największy SUV MG mierzy 4655 mm długości i ma 2765 mm rozstawu osi. Przełożyło się to na przestronniejsze wnętrze, a także na większy bagażnik, który ma 507 litrów pojemności.
Na tę chwilę 170-konna jednostka 1.5 T-GDI to jedyna opcja, ale w przyszłości ofertę uzupełni też najpewniej nowa hybryda plug-in. Ta korzysta z tego samego silnika, ale łączy go z baterią o pojemności 24,7 kWh i z silnikiem elektrycznym. Moc wzrasta do 300 KM, a przyspieszenie do 100 km/h to 6,8 sekundy.
Warto dodać, że zasięg na jednym ładowaniu ma sięgać 120 kilometrów. Ceny z pewnością będą znacznie wyższe, ale mówimy tutaj jednak o technologiach z wyższej półki, u konkurentów wymagających solidnej dopłaty.
Pierwsze egzemplarze MG HS 2025 powinny pojawić się w Polsce już na przełomie lata i jesieni.