MG ZS Hybrid+ 2025. 195 KM w małym crossoverze. To będzie hit
Kompaktowe wymiary, mocny napęd hybrydowy, przyjemna dla oka stylistyka - to brzmi jak przepis na sukces. Przed Wami nowe MG ZS Hybrid+ 2025. Czym ta marka chce podbić rynek? Zobaczcie sami.
- Nowe MG ZS zyskuje ciekawszą stylistykę i nowy napęd
- Pod maską znajdziemy hybrydę znaną z MG3
- Stylistyka nadwozia jest bardzo klasyczna i przyjemna dla oka
- Atutem tego auta ma być cena
- Pierwsze egzemplarze pojawią się w Polsce już jesienią
Koncern SAIC nie zwalnia. Najpierw na rynek wjechało małe MG 3, a w ślad za nim poszło MG HS o dużo odważniejszej stylistyce. Teraz przyszedł czas na kolejny nowy samochód. To MG ZS Hybrid+ 2025, czyli kompaktowy crossover, który ma zadatki na rynkowy bestseller.
Dlaczego? Przede wszystkim połączono tutaj dobre wyposażenie, napęd hybrydowy, dużą moc i przyjemny wygląd. To wszystko ma też zachować atrakcyjną dla klientów cenę.
MG ZS Hybrid+ 2025 ma klasyczną linię
To samochód dla osób, które cenią sobie raczej prosty, ale jednocześnie dobry design. Pas przedni nawiązuje do MG3 i po części do większego MG HS. Linia boczna zyskała nieco więcej lekkości i przywodzi nieco na myśl Seata Aronę.
Tył z kolei jest bardzo prosty, ale jednocześnie zachowuje pełną spójność z resztą nadwozia. Naprawdę ciężko jest tutaj znaleźć jakiś słabszy element, który nie pasowałby do designu tego samochodu.
Nowe MG ZS 2025 mierzy 4430 mm długości, ma 2610 mm rozstawu osi i oferuje bagażnik o pojemności 443 litrów. To dobry wynik jak na taki samochód.
Wnętrze wygląda dużo lepiej, niż w obecnym modelu
Debiutuje tutaj nowy projekt kokpitu, który utrzymano w stylu modeli 3, HS i 4. Dostajemy więc 7-calowy ekran zegarów, 12,3-calowy wyświetlacz multimediów i podstawowe przyciski obsługujące kluczowe funkcje. Na konsoli środkowej nie zabrakło uchwytów na kubki i schowków, co jest dużym plusem.
Grupa SAIC chwali się dużo lepszym wyposażeniem w tym aucie. Dostaniemy tutaj między innymi zestaw kamer 360 stopni, elektryczną regulację fotela kierowcy, multimedia z Apple CarPlay/Android Auto i komplet systemów asystujących kierowcy. Tym samym standard powinien zadowolić naprawdę szerokie grono osób.
Na start: hybryda. Ale to nie będzie wszystko!
Kluczowa w ty samochodzie ma być właśnie wersja HEV. MG ZS Hybrid+ 2025 korzysta z napędu, który zadebiutował już w MG3. Mowa więc o kombinacji silnika 1.5 (wolnossącego), generującego 136 KM, oraz jednostki elektrycznej. Całość oferuje 195 KM, a moc trafia na przednie koła za pośrednictwem specjalnej 3-biegowej skrzyni biegów. Bateria ma tutaj 1,83 kWh pojemności, a cały układ pracuje na napięciu 350V.
Obietnice MG cieszą - sprint do setki ma zajmować 8,7 sekundy, emisja CO2 to 115 g/km, a średnie zużycie paliwa wyliczono na 5 litrów. Czy faktycznie będzie tak atrakcyjne? O tym przekonamy się przy pierwszych testach.
Pierwsze auta już jesienią w salonach
Zobaczymy je więc gdzieś za nieco ponad miesiąc u dealerów. Wcześniej powinniśmy poznać cennik tego auta. Zakładając, że MG ZS musi być nieco droższe od MG3, można śmiało obstawić kwotę na poziomie 95-99 tysięcy złotych jako "wyjściową" dla tego modelu.