Najciekawsza wersja MG HS debiutuje w Polsce. To 224-konna hybryda za dobre pieniądze
Nowe MG HS Hybrid+ jest już dostępne w Polsce. 224-konna hybryda, której nie trzeba ładować z gniazdka, ma atrakcyjne ceny - i to jest problem dla konkurencji.
Nowe MG HS sprzedaje się w Polsce doskonale, a debiutująca właśnie wersja silnikowa może tylko poprawić wyniki. Do oferty tej marki dołącza klasyczna hybryda, której nie trzeba ładować z gniazdka. To napęd, który zyskuje coraz większe uznanie na rynku. Tutaj dostajemy więcej mocy i niższe zużycie paliwa. Co więcej, MG HS Hybrid+ 2025 jest też dobrze wycenione. Ile kosztuje i co oferuje?
MG HS Hybrid+ 2025 - 224 KM, 5,5 litra na setkę i 128 900 złotych
Te liczby warto zapamiętać. Nowe hybrydowe wydanie HS-a korzysta z silnika 1.5 Turbo oraz ze specjalnej trzybiegowej przekładni automatycznej. Ten zestaw oferuje łącznie 224 KM i teoretycznie ma zapewniać zużycie paliwa na poziomie 5,5 litra na setkę.
Oczywiście chińska marka od razu postawiła na bardzo atrakcyjny cennik. Niezmiennie do wyboru mamy dwie wersje: Excite i Exclusive. Ta pierwsza, katalogowo, kosztuje 137 900 złotych. W wyposażeniu standardowym dostajemy manualną klimatyzację, tapicerkę materiałową i komplet systemów wspierających kierowcę.
Flagowy wariant Exclusive wyceniono na 148 900 złotych. Tutaj wyposażenie jest już kompletne, a lista opcji ogranicza się do... koloru nadwozia.
Skąd więc ta kwota 128 900 złotych? MG zaczyna od promocji - i to ma być mocny argument zachęcający do zakupu tego auta. Wersja Excite w promocji kosztuje właśnie tyle, a wariant Exclusive wyceniono na 139 900 złotych. Taka cena może więc być dużym problemem dla konkurencji.
Nowa hybryda oferuje dobre osiągi
Setka pojawia się tutaj na zegarach w 7,9 sekundy, a prędkość maksymalna to 190 km/h. To wszystko w połączeniu z niskim zużyciem paliwa może sprawić, że standardowa turbodoładowana wersja przestanie być najpopularniejszym wydaniem tego auta.
Śmiem twierdzić, że wiele osób skusi się na dopłatę, aby wyjechać z salonu mocniejszym i oszczędniejszym samochodem. HS Hybrid+ oficjalnie będzie rywalizować między innymi z Hyundaiem Tucsonem Hybrid, Toyotą RAV4 HEV i z innymi SUV-ami z klasycznymi hybrydami pod maską. Do tej listy za około 1,5 roku (dopiero) dołączy także Volkswagen Tiguan. Nacisk na hybrydy jest więc coraz bardziej widoczny także wśród producentów, którzy unikali takich rozwiązań.