Nowa Honda CR-V teraz także w wersji hybrydowej
Tuż przed rozpoczęciem salonu samochodowego w Genewie Honda zaprezentowała produkcyjną europejską wersję modelu CR-V. Szykujcie się na dużą dawkę nowości.
Stylistyka nowej Hondy CR-V nie jest niespodzianką - model ten już rok temu pojawił się w USA. Kolejna generacja SUV-a Hondy wyróżnia się ciekawie zarysowanym przodem oraz masywnym tyłem z wysoko poprowadzonymi lampami i gładką klapą bagażnika (rejestrację przeniesiono tuż nad zderzak). Wnętrze również mocno się zmieniło względem aktualnego jeszcze wcielenia. Centralne miejsce zajmuje ekran systemu inforozrywki bazujący na oprogramowaniu Android. Pozostawiono tutaj wysoko umiejscowiony lewarek skrzyni biegów, zaś liczbę przycisków ograniczono do tych najpotrzebniejszych w trakcie jazdy. Przed oczami kierowcy ulokowano nowy cyfrowy zestaw zegarów, nieco inny niż ten znany z Civica.
Nowością w modelu CR-V jest także dostępność wersji 7-osobowej. Honda zapewnia, że ilość miejsca na nogi w ostatnim rzędzie ma być zaskakująca i zadowoli nawet wyższe osoby.
Pod maską Hondy CR-V pojawią się dwie jednostki napędowe - turbodoładowana benzyna 1.5 i-VTEC generująca 182 KM oraz nowa odmiana hybrydowa, łącząca 2-litrowy silnik benzynowy pracujący w cyklu Atkinsona oraz dwie jednostki elektryczne. W przypadku wersji 1.5 dostępna będzie manualna i automatyczna skrzynia biegów (CVT), zaś w hybrydzie oferowana będzie wyłącznie przekładnia eCVT. Hybryda pojawi się w ofercie z lekkim opóźnieniem - pierwsze egzemplarze zobaczymy na początku 2019 roku. Odmiana 1.5 i-VTEC trafi do klientów już jesienią bieżącego roku.