Nowe Audi A8 wystawione na próbę... dotyku
Producent z Ingolstadt kontynuuje zaskakującą kampanię przedpremierową nowego Audi A8. Tym razem dziennikarze mogli z zasłoniętymi oczami dotknąć limuzyny.
Śledząc poczynania Audi, można odnieść wrażenie, że ludzie z Ingolstadt są przekonani, iż stworzyli prawdziwy motoryzacyjny majstersztyk. Jak inaczej można potraktować tak rozbudowaną i widoczną kampanię zapowiadającą nowy model? Nowe Audi A8 zdążyło już gościnnie wystąpić w najnowszej części Spidermana zatytułowanej "Homecoming". Teraz Niemcy zaprosili dziennikarzy, by z zasłoniętymi oczami mogli poczuć jakość nowej "aósemki".
Producent z Ingolstadt niejako rzucił już rękawicę konkurentom ze Stuttgartu (Mercedes-Benz) i Monachium (BMW), pozwalając dziennikarzom zbadać "organoleptycznie" materiały wykorzystane do wykończenia najnowszej odsłony A8. By nie zdradzić jednak od razu wszystkich tajemnic krążących wokół nowej limuzyny, poproszono uczestników tego nietypowego wydarzenia o zasłonięcie oczu.
Na zdjęciach, które podczas "próby dotyku" wykonał magazyn Der-Autotester, widać nie tylko dłonie gładzące połacie karoserii i elementy wnętrza samochodu, ale także nowe fragmenty deski rozdzielczej z dwoma dużymi ekranami umieszczonymi pod sobą podobnie jak w Audi Q8 Concept. Z tej fotorelacji wynika też jasno, że nowe Audi A8 będzie samochodem, który spróbuje pobić rekord Guinnessa w ilości diod LED wykorzystanych do oświetlenia wnętrza - LED-owa listwa znajduje się nawet w podłokietniku wystającym z oparcia tylnej kanapy. Diody niczym nowoczesna biżuteria zdobią także karoserię limuzyny. Przykład? Tylne lampy połączone świetlną listwą wykonaną właśnie w technologi LED.
Nowe Audi A8 to jeden z najbardziej luksusowych i zaawansowanych technologicznie samochodów w historii motoryzacji. Już niedługo poznamy je w pełnej krasie, a na razie Audi umiejętnie podsyca atmosferę i kontynuuje odliczanie, które zakończy się wraz z odsłonięciem samochodu w najbliższy wtorek (11 lipca) w Barcelonie.