Nowe Porsche z wnętrzem w stylu lat 60-tych. Niemiecka firma utworzyła dział Heritage Design Strategy
Tapicerka w kratę, unikalne drewno czy też chromowane dodatki? Wszystko to pozwoli Ci stworzyć nowy dział Porsche, który otwiera kolejny rozdział w historii indywidualizacji pojazdów.
Porsche Exclusive Manufaktur wraz z działem "Style Porsche" powołało jakiś czas temu do życia inicjatywę o nazwie "Porsche Heritage Design Strategy". Pod tą długą nazwą kryje się szczytny cel - Niemcy chcą zaoferować swoim klientom możliwość stworzenia całkowicie unikalnego kokpitu, który w wielu aspektach nawiązywałby do modeli z lat 1964-1981. Jest to efekt bardzo ciepłego przyjęcia modeli, które już seryjnie oferowały takie dodatki. Wystarczy przypomnieć sobie 911-kę stworzoną na 50-te urodziny oraz "milionowy" egzemplarz. Ostatnim szałem okazała się być z kolei wersja Speedster, sprzedająca się powyżej jakichkolwiek oczekiwań pomimo ogromnej ceny.
Teraz każda nowa 911-ka będzie mogła nawiązywać do starszych modeli. Exclusive Manufaktur przygotowało całą paletę dekorów oraz tapicerek, dzięki którym kokpit nabierze całkowicie nowego charakteru. Wszelkie pepity, "pashe" i tartany będą tutaj dostępne obok szalonych kolorowych wzorów, pełnych nietypowych kolorystycznie zestawień. Wszystko to w połączeniu z możliwościami Porsche Exclusive Manufaktur, czyli lakierami PTS (Paint-to-sample) oraz wzorami felg, których próżno szukać w standardowej ofercie sprawi, że nowe 911-ki będą mogły w unikalny sposób wyróżniać się z tłumu.
Warto dodać, że popularność oferty Porsche Exclusive Manufaktur rośnie z roku na rok. Coraz większa liczba klientów decyduje się na mocną indywidualizację swojego auta, inwestując przy tym ogromne pieniądze. Wystarczy wspomnieć unikalny lakier Chromaflair, który kosztuje ponad milion złotych.