Opel Astra Sports Tourer 2022. Od niecałej "stówki" w Polsce - CENNIK
Czekacie na praktyczniejszą twarz nowości z Russelsheim? Oto i ona - Opel Astra Sports Tourer debiutuje w polskiej ofercie. Cena? Od 96 900 złotych.
Hatchback jest fajny, ale to kombi ma imponuje swoimi możliwościami. Nowy Opel Astra Sports Tourer 2022 ma wielki bagażnik, oferujący od 608 do 1634 litrów pojemności. Do tego wygląda rewelacyjnie, a tylna część jest zgrabnie wpasowana w bryłę. Teraz czas na najważniejszą z punktu widzenia klientów informację.
Opel Astra Sports Tourer 2022 - POLSKI CENNIK
Niemiecka marka odkrywa karty i publikuje pełny cennik tego auta. Niespodzianek nie ma - jest nieco drożej, niż w przypadku hatchbacka.
Bazowa wersja, która otwiera gamę, ale nie jest "naga", kosztuje 96 900 złotych. A znajdziemy w niej elektrykę wszystkich szyb, automatyczne światła, fotochromatyczne lusterko wsteczne, dwa ekrany 10 cali, obsługę Apple CarPlay i Android Auto, oraz szereg systemów bezpieczeństwa.
Owszem, wyjedziecie na stalówce z wielkim balonem (16 cali), ale tak naprawdę niczego Wam tutaj nie zabraknie. Taki samochód z silnikiem 1.2 Turbo 110 KM kosztuje właśnie 96 200 złotych.
Lepiej wyposażona wersja Edition nie będzie krzyczała z daleka swoim bardzo skromnym wyglądem, ale za to kosztuje już 104 900 złotych.
Opel Astra Sports Tourer 2022 - w gamie znajdziemy pięć wersji
Nazywają się one: Astra, Edition, Elegance, GS-Line i Ultimate. Ta pierwsza dostępna jest tylko z najsłabszym silnikiem.
A reszta? Do wyboru mamy jednostkę 1.2 Turbo w wariancie 130 KM (z 6-biegowym manualem lub 8-biegowym automatem), diesla 1.5 o tej samej mocy (i z takimi samymi skrzyniami), lub hybrydę.
Hybryda wymaga oczywiście ładowania z gniazdka. Korzysta ona z silnika 1.6 Turbo wspieranego jednostką elektryczną i dużą baterią. Moc? 180 KM.
Warto również dodać, że Astra Sports Tourer w topowej wersji Ultimate występuje wyłącznie w hybrydowym wydaniu. Dostajemy tutaj wszelkie luksusy i dobra z wyższej półki - od półskórzanej tapicerki, przez światła IntelliLux LED Matrix, zaawansowane systemy wspierania kierowcy, aż po najlepsze multimedia.
Ciekawostką jest natomiast fakt, że fotele AGR nie są standardem w bogatszych wersjach i wymagają dopłaty wynoszącej 5000 złotych. Nikt nie powiedział, że komfort jest tani.
Nowa Astra Sports Tourer 2022 powinien trafić do salonów bliżej jesieni - o ile oczywiście Ziemi nie zjedzą kosmici.